Hotararea Consiliului Local 118/30.03.2010 privind platile efectuate de catre institutiile publice care au incheiate angajamente legale cu Municipiul Timisoara, in conformitate cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2009 Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2010-5112/04.03.2010 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara; Având în vedere prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr.34/2009 - privind rectificarea bugetara pe anul 2009 si reglementarea unor masuri financiar-fiscale; In conformitate cu prevederile art.36 alin.9 din Legea 215/2001 privind administratia publica locala, republicată şi modificată. În temeiul art.45 alin. 2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art.1 Se modifica termenele de plata aferente angajamentelor legale incheiate intre Municipiul Timisoara si autoritatile si institutiile publice definite de art.21 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2009, dupa cum urmeaza: -Pentru angajamentele legale in care este prevazuta plata anuala: Plata se va face pana la 28/29 februarie a anului pentru care se face plata. -Pentru angajamentele legale in care este prevazuta plata trimestriala: Plata se va face pana la 30.04, 31.07, 31.10, 31.01, pentru trimestrul care s-a incheiat. Art.2. Cu aducerea la indeplinire a prezentei hotarari se incredinteaza Directia Patrimoniu din cadrul Primariei Municipiului Timisoara. Art.3. Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului Judeţului Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Direcţiei Patrimoniu; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei Economice; - Direcţiei Urbanism; - Direcţiei de Mediu; - Direcţiei Drumuri şi Transporturi; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Edilitare; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii; - Mass - media locale.
|