keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 115/29.03.2011 privind invitarea la Primăria Timişoara a persoanelor fizice, care au obligaţia să efectueze declaraţiile, pentru înscrierea în Registrul agricol.

29.03.2011

Hotararea Consiliului Local 115/29.03.2011
privind invitarea la Primăria Timişoara a persoanelor fizice, care au obligaţia să efectueze declaraţiile, pentru înscrierea în Registrul agricol.


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2011 - 5017/11.03.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnului GHEORGHE CIUHANDU ;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului ;
În conformitate cu prevederile art.6, alin.1 şi alin.6 din Ordinul nr.95/153/1998/3241 al ministrului administraţiei şi internelor, al ministrului finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică pentru aprobarea normelor tehnice de completare a Registrului agricol pentru perioada 2010 - 2014 ;
În conformitate cu prevederile art.36, alin. (2), lit. c) din Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată ;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă invitarea la Primăria Municipiului Timişoara, a persoanelor fizice care au obligaţia să efectueze declaraţiile pentru înscrierea datelor în Registrul agricol, prin invitaţii scrise, potrivit Anexei, care face parte integantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economuce;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
MARIA SARACAN
Contrasemneaza
P. SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Instiintare.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA SERVICIUL ADMINISTRARE FOND FUNCIAR Nr. ________________________ Str. …………………………….. nr. .........

Î N Ş T I I N Ţ A R E

Potrivit Normelor tehnice de completare a registrului agricol pentru perioada 2010-2014, aprobate prin Ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale, ministrului administraţiei şi internelor, ministrului finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică, nr. 95/153/1.998/3.241/2010, aveţi obligaţia de a declara pentru înscrierea în Registrul agricol, datele privind suprafeţele de terenuri agricole (inclusiv grădina), utilajele agricole, animalele, păsările, albinele, pomii fructiferi şi construcţiile pe care le exploataţi sau le deţineţi în proprietate, pe raza Municipiului Timişoara. Având în vedere cele menţionate mai sus, vă invităm să vă prezentaţi de urgenţă la sediul Primăriei Municipiului Timişoara, B-dul C. D. Loga, nr. 1, la Serviciul Administrare Fond Funciar, camera 1 – 2 parter, în zilele de marţi sau joi, între orele 8,00 – 13,00 sau 15,00 – 16,00 în vederea declarării datelor pentru registrul agricol, având la dumneavoastră actul de identitate (B.I./C.I.), C.N.P. al tuturor membrilor gospodăriei şi actele doveditoare ale dreptului de proprietate pentru terenurile deţinute (carte funciară, titlu de proprietate sau alte acte din care să rezulte modul de deţinere al terenului). Totodată, vă aducem la cunoştinţă faptul că, potrivit art. 20 alin.(1) din O.G. nr. 28/27.08.2008, nedeclararea datelor care fac obiectul registrului agricol, declararea de date neconforme cu realitatea, refuzul de declarare, constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 100 lei la 500 lei în cazul persoanelor fizice, iar în cazul persoanelor juridice, cu amendă de la 300 lei la 1.500 lei.

ŞEF SERVICIU, CONSILIER, .......................................... ………………………

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA SE APROBĂ SERVICIUL ADMINISTRARE FOND FUNCIAR PRIMAR NR…………………………………………………….. GHEORGHE CIUHANDU REFERAT privind invitarea la Primăria Timişoara, a persoanelor fizice care au obligaţia să efectueze declaraţiile pentru înscrierea datelor în Registrul agricol Conform art.1, alin.1 din Ordonanţa nr.28 din 27 august 2008, privind registrul agricol, în scopul asigurării unei evidenţe unitare cu privire la categoriile de folosinţă ale terenurilor, a mijloacelor de producţie agricolă şi a efectivelor de animale care contribuie la dezvoltarea agriculturii şi buna utilizare a resurselor locale, autorităţile administraţiei publice locale, ale comunelor, oraşelor şi municipiilor, organizează întocmirea şi ţinerea la zi a Registrului agricol pe suport de hârtie şi în format electronic, conform formularelor registrului agricol, aprobate prin hotărâre a Guvernului, pe unităţi administrativ teritoriale şi pe localităţi componente ale acestora. Potrivit art.6, alin.1 din Ordinul nr.95/153/1.998/3.241 al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale, al ministrului administraţiei şi internelor, al ministrului finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică pentru aprobarea Normelor tehnice de completare a registrului pentru perioada 2010 – 2014, înscrierea datelor în Registrul agricol, se face pe baza declaraţiei date pe propria răspundere de capul gospodăriei, sau în lipsa acestuia de un alt membru major al gospodăriei, care dispune de capacitate deplină de exerciţiu. Conform art.6, alin.1 din Ordinul 95/153/1998/3241, înscrierea datelor în registrul agricol se face, gospodăriei, după cum urmează : a) prin vizitarea persoanelor fizice de către persoanele împuternicite cu completarea registrului agricol ; b) la primărie, în cazul în care un reprezentant major al persoanei fizice se prezintă din proprie iniţiativă sau pentru rezolvarea altor probleme ; c) pe baza declaraţiei trimise prin poştă, cu confirmare de primire, pe cheltuiala persoanei care are obligaţia de a fi înregistrată în Registrul agricol ; d) pe baza unei procuri notariale date de capul gospodăriei ; e) prin invitarea la primărie a persoanelor fizice, care au obligaţia să efectueze declaraţiile pentru înscrierea datelor în registrul agricol. Potrivit art.6, alin.6, invitarea persoanelor la primărie, se poate utiliza numai dacă este aprobată prin Hotărâre a Consiliului Local, la iniţiativa primarului. Având în vedere faptul că unele persoane nu pot fi găsite la domiciliu, în vederea declarării datelor în registrul agricol, propunem emiterea unei Hotărâri de Consiliu Local al Municipiului Timişoara, prin care se aprobă invitarea persoanelor care deţin teren agricol, animale, pomi fructiferi, pentru declararea datelor în registrul agricol, conform invitaţiei anexate . SECRETAR ŞEF SERVICIU IOAN COJOCARI EDITH SAS ÎNTOCMIT NINA CIOBANU AVIZAT JURIDIC MIRELA LASUSCHEVICI

ROMÂNIA AVIZAT JUDEŢUL TIMIŞ SECRETAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA IOAN COJOCARI PROIECT DE HOTĂRÂRE privind invitarea la Primăria Timişoara a persoanelor fizice, care au obligaţia să efectueze declaraţiile, pentru înscrierea în Registrul agricol Având în vedere Referatul cu numărul ……………………………………al Serviciului Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara ; Având în vedere Avizul Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului ; În conformitate cu prevederile art.6, alin.1 şi alin.6 din Ordinul nr.95/153/1998/3241 al ministrului administraţiei şi internelor, al ministrului finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică pentru aprobarea normelor tehnice de completare a Registrului agricol pentru perioada 2010 – 2014; În conformitate cu prevederile art.36, alin.2, lit.(c) din Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată ; În temeiul art.45, alin.3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală republicată şi modificată : HOTĂREŞTE : Art.1 Se aprobă invitarea la Primăria Municipiului Timişoara, a persoanelor fizice care au obligaţia să efectueze declaraţiile pentru înscrierea datelor în Registrul agricol, prin invitaţii scrise, potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre ; Art.2 Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art.3 Prezenta Hotărâre se comunică :

- Instituţiei Prefectului – Judeţul Timiş ; - Primarului Municipiului Timiş ; - Secretarului Municipiului Timişoara ; - Serviciului Juridic ; - Direcţiei Comunicare ; - Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii ; - Biroului Relaţii public ; - Serviciului Centrul de Consiliere Cetăţeni ; - Mass Mediei Locale.

Preşedinte de şedinţă Consilier