Hotararea Consiliului Local 115/29.03.2011 privind invitarea la Primăria Timişoara a persoanelor fizice, care au obligaţia să efectueze declaraţiile, pentru înscrierea în Registrul agricol. Consiliul Local al Municipiului Timisoara Având în vedere Referatul nr.SC2011 - 5017/11.03.2011 al Primarului Municipiului Timişoara, domnului GHEORGHE CIUHANDU ; Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului ; În conformitate cu prevederile art.6, alin.1 şi alin.6 din Ordinul nr.95/153/1998/3241 al ministrului administraţiei şi internelor, al ministrului finanţelor publice şi al preşedintelui Institutului Naţional de Statistică pentru aprobarea normelor tehnice de completare a Registrului agricol pentru perioada 2010 - 2014 ; În conformitate cu prevederile art.36, alin. (2), lit. c) din Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată ; În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală, republicată şi modificată; HOTARASTE Art. 1: Se aprobă invitarea la Primăria Municipiului Timişoara, a persoanelor fizice care au obligaţia să efectueze declaraţiile pentru înscrierea datelor în Registrul agricol, prin invitaţii scrise, potrivit Anexei, care face parte integantă din prezenta hotărâre. Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri, se încredinţează Serviciul Administrare Fond Funciar din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara. Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică: - Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş; - Primarului Municipiului Timişoara; - Serviciului Juridic; - Direcţiei Economuce; - Direcţiei Tehnice; - Direcţiei Patrimoniu; - Instituţiei Arhitectului Şef; - Direcţiei Dezvoltare; - Direcţiei Comunicare; - Direcţiei de Mediu; - Biroului Managementul Calităţii; - Compartimentului Control Intern; - Mass - media locale.
|