keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 104/27.03.2012 privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2012

27.03.2012

Hotararea Consiliului Local 104/27.03.2012
privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2012


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012-7036/19.03.2012 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism,ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art.6 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 - pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, modificată;
Având în vedere art.23 din Legea nr. 188/1999 - privind Statutul Funcţionarilor Publici, modificată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin. (2) lit.a) si alin. (9) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă Planul de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2012 , conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, Direcţia Poliţiei Locale a Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a Municipiului Timişoara, Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Resurse Umane;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Poliţiei Locale;
- Directiei de Asistenta Sociala Comunitara Timisoara;
- Serviciului pentru Protectia Copilului si Familiei;
- Directiei de Evidenta a Persoanelor a Municipiului Timisoara;
- Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN PAU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa.pdf

Anexa la HCL nr.________/____________ Anexa nr.2b)

Funcţia publică-Centralizare

Nr. maxim de funcţii publice

Nr. de funcţii publice ocupate

Nr. de funcţii publice vacante

Nr. maxim de funcţii publice care vor fi infiinţate

Nr. maxim de funcţii publice supuse reorganizării

Nr. maxim de funcţii publice rezervate promovării

Nr. maxim de funcţii publice rezervate promovării rapide

Nr. maxim de funcţii publice care vor fi ocupate prin recrutare

secretar al consiliului local 1 1 0 0 0 0 0 0 director executiv în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 7 5 2 0 0 0 0 2

director executiv din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 4 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct în cadrul aparatului propriu al autorităţilor administraţiei publice locale 0 0 0 0 0 0 0 0 director executiv adjunct din cadrul instituţiilor publice subordonate 4 3 1 0 0 0 0 0 şef serviciu 43 35 8 0 0 0 0 7 şef birou 31 25 6 0 0 0 0 5 Total categoria funcţionari publici de conducere 90 73 17 0 0 0 0 14 auditor clasa I grad profesional asistent 1 1 0 0 1 0 0 0 auditor clasa I grad profesional principal 1 1 0 1 1 1 0 0 auditor clasa I grad profesional superior 5 3 2 1 0 1 0 2 consilier juridic clasa I grad profesional debutant 3 0 3 0 0 0 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional asistent 8 6 2 0 2 0 0 2 consilier juridic clasa I grad profesional principal 11 10 1 2 1 2 0 1 consilier juridic clasa I grad profesional superior 10 10 0 1 0 1 0 0 consilier clasa I grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 consilier clasa I grad profesional asistent 115 98 17 35 50 35 0 8 consilier clasa I grad profesional principal 133 123 10 50 20 50 0 6 consilier clasa I grad profesional superior 208 201 7 20 0 20 0 6 inspector clasa I grad profesional asistent 10 7 3 1 5 1 0 3 inspector clasa I grad profesional principal 12 8 4 5 1 5 0 4 inspector clasa I grad profesional superior 7 7 0 1 0 1 0 0 politist local clasa I grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 politist local clasa I grad profesional asistent 34 27 7 15 7 15 0 0 politist local clasa I grad profesional principal 3 2 1 7 0 7 0 0 politist local clasa I grad profesional superior 9 6 3 0 0 0 0 0 Total funcţii publice clasa I 570 510 60 139 88 139 0 33

referent de specialitate clasa II grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0

referent de specialitate clasa II grad profesional asistent 0 0 0 0 0 0 0 0

referent de specialitate clasa II grad profesional principal 1 1 0 0 0 0 0 0

referent de specialitate clasa II grad profesional superior 9 9 0 0 1 0 0 0 Total funcţii publice clasa II 10 10 0 0 1 0 0 0 referent clasa III grad profesional debutant 1 0 1 0 0 0 0 1 referent clasa III grad profesional asistent 6 6 0 0 4 0 0 0 referent clasa III grad profesional principal 19 18 1 4 11 4 0 1 referent clasa III grad profesional superior 101 95 6 2 26 2 0 6 politist local clasa III grad profesional debutant 0 0 0 0 0 0 0 0 politist local clasa III grad profesional asistent 49 44 5 0 38 0 0 1 politist local clasa III grad profesional principal 55 52 3 33 10 33 0 0 politist local clasa III grad profesional superior 67 66 1 5 5 5 0 0 Total funcţii publice clasa III 298 281 17 44 94 44 0 9 Total funcţii publice execuţie 878 801 77 183 183 183 0 42 Total funcţii publice 968 874 94 183 183 183 0 56

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE DIN ADMINISTRATIA PUBLICA LOCALA - CENTRALIZAT -

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2012 –___________ / ______________

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635

e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro APROBAT

PRIMAR Dr. ing. Gheorghe Ciuhandu

REFERAT privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice centralizat pe anul 2012

Având în vedere prevederile Capitolului III - Elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice din administraţia publică locală din Ordinul ANFP nr.7660/2006 privind aprobarea instrucţiunilor pentru elaborarea Planului de ocupare a funcţiilor publice potrivit căruia planul de ocupare a funcţiilor publice pentru ordonatorii principali de credite din administraţia publică locală se aprobă anual centralizat de către Consiliul Local , coroborate cu prevederile art.6 lit.a),7 din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 , art.23 din Legea nr.188/1999, art.6 alin.(4), art.26 din Legea cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice ;

Luând în considerare referatele privind aprobarea planurilor de ocupare a funcţiilor publice întocmite pe fiecare instituţie în parte, respectiv pentru aparatul de specialitate al Primarului –înregistrat sub numărul SC2012- 6738/ 14.03.2012, pentru Direcţia Poliţia Locală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 40189/ 14.02.2012, pentru Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara înregistrat sub numărul 555/ 14.02.2012, pentru Serviciul pentru Protectia Copilului şi Familiei înregistrat sub numărul 68/19.02.2012 , pentru Direcţia de Evidenţă a Persoanelor a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul 191277/ 21.02.2012, pentru Direcţia Fiscală a municipiului Timişoara înregistrat sub numărul IF2012 - 3737/ 13.03.2012.

Propunem aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2012 centralizat, conform anexei parte integrantă a prezentului referat.

Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane Mirela Lasuschevici Rodica Aurelian

FP 53-01,ver 1