keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 103/27.03.2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2012 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara

27.03.2012

Hotararea Consiliului Local 103/27.03.2012
privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2012 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2012 - 6477/12.03.2012 al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere Adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu nr. RE2012-000682/07.03.2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, precum şi criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2012 aprobate de către Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara prin Hotărârea nr. 31/23.02.2012, respectiv Hotărârea nr. 32/23.02.2012;
Având în vedere prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;
În baza prevederilor art. 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici;
În conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificările si completările ulterioare;
În conformitate cu Legea nr. 293/2011 a bugetului de stat pe anul 2012;
Având în vedere Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată;
Având în vedere prevederile art. 36, alin. (2), lit. a) şi d) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pentru anul 2012 al Regiei Autonome de Transport Timişoara, prevăzut în Anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Se aprobă criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2012 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara, prevăzute în Anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Aprecierea gradului de îndeplinire a fiecărui criteriu şi obiectiv de performanţă din Anexa 2 se face la nivelul realizării efective a indicatorilor, iar cel minim se va limita la nivelul de 0%.

Art. 4: Formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă sunt cuprinse în Anexa 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică şi Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Institutiei Prefectului - Judetul Timis;
- Primarului Municipiului Timisoara;
- Serviciului Juridic;
- Directiei Economice;
- Instituţiei Arhitectului Şef;
- Directiei Patrimoniu;
- Directiei Tehnice;
- Directiei de Mediu;
- Directiei Comunicare;
- Directiei Dezvoltare;
- Regiei Autonome de Transport Timişoara;
- Serviciului Audit Public Intern;
- Biroului Managementul Calitatii;
- Compartimentului Control Intern;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
ADRIAN PAU
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Anexa_3.pdf

ANEXA 3

Formule de calcul ale obiectivelor de performanţă pentru anul 2011

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă [ % ] 2. Productivitatea muncii [ lei/pers ] =

3. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuieli totale [ % ] = x 100

4. Grad de îndatorare [ % ] = x 100 *Datoriile se vor diminua cu valoarea datoriilor la furnizori, ce urmează a fi onorate din alocaţii bugetare şi valoarea creditelor pe termen lung. 5. Perioada de recuperare a creanţelor [ zile] = x nr.zile de la începutul anului * Creanţele se vor diminua cu valoarea T.V.A. de recuperat şi subvenţii de încasat. 6. Cheltuieli la 1000 lei venituri [ lei ] = x 1000 7. Achitarea obligaţiilor în termenele legale:[ % ] = x 100 * Se vor lua în considerare doar obligaţiile curente ale anului 2012. 8. Menţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management integrat calitate-mediu-sănătate şi securitate în muncă în vederea respectării standardelor europene în vigoare [ % ]

= x 100

9. Solvabilitatea patrimonială [ % ] = x 100

10. Indice de creştere venituri raportat la cheltuieli = x

V1 – veniturile perioadei realizate V0 – veniturile perioadei anterioare celei analizate Ch1 – cheltuielile perioadei realizate Ch0 – cheltuielile perioadei anterioare celei analizate

Cifra de afaceri . Nr. salariaţi

Cheltuieli cu salariile . Cheltuieli totale

Capital propriu (Patrimoniu regie + Rezerve ) . Capital propriu + Total credite

V 1 .

V0

Ch 0 .

Ch1

Datorii totale* . Total active

Total creanţe* . Cifra de afaceri

Cheltuieli totale . Venituri totale

Total obligaţii la bugete şi fonduri speciale*– penalităţi şi majorări . Total obligaţii la bugete şi fonduri speciale*

Nr.zile calend. cumulate de la începutul anului cu certificare SMI. Nr.zile calend. cumulate de la începutul anului

Formule de calcul ale criteriilor de performanţă

pentru anul 2011

1. Randamentul [ căl/km ] =

2. Pondere ture realizate [ % ] = x 100

3. Pondere km de transport urban realizaţi [ % ] = x 100

4. Modul de rezolvare a petiţiilor, inclusiv cele referitoare la comportarea faţă de publicul călător [ % ] = x 100

5. Gradul de curăţenie şi dezinfecţie zilnică al mijloacelor de transport în comun [ % ] = x 100

6, 7, 8. Viteza medie comercială la tramvaie, troleibuze şi autobuze [ km/h ] =

9. Coeficientul de stare tehnică a parcului [ % ] = x 100

10. Respectarea graficului de circulaţie [ nr/lună ]

= total minute întârziere din vina regiei, în medie / 1 vehicul / 1 lună

11. Numărul incidentelor de circulaţie din vina proprie a angajaţilor regiei [ număr/an ]

12. Numărul de reclamaţii cu privire la atitudinea personalului RATT / 1 lună [ număr/lună] DIRECTOR, ŞEF SERVICIU, CULIŢĂ CHIŞ ADRIAN COLOJOARĂ

Nr. de călători transportaţi Km. realizaţi

Nr. ture realizate zilnic . Nr. ture planificate zilnic

Nr. km. transport urban realizaţi zilnic . Nr. km. transport urban programaţi zilnic

Nr. petiţii care au fost rezolvate în termen legal . Nr. total petiţii

Nr. autovehicule curate controlate la ieşire din depou . Nr. autovehicule controlate

Km. lunar realizaţi traseu . Ore circulaţie realizate lunar în traseu, exclusiv staţionările la capete de linie

Nr. vehiculelor bune de circulaţie zilnic . Nr. vehicule inventar

Atasament: Anexa_2.pdf

ANEXA 2

CRITERII ŞI OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ PROPUNERI R.A.T.T. PENTRU ANUL 2012

1. CRITERII DE PERFORMANŢĂ SPECIFICE

Nr. Crt. Denumire criteriu U.M.

Propunere, nivel de referinţă

2011

Realizat

2011

Propunere, nivel de referinţă

2012

Coeficient de pondere

1. Randamentul: (călători transportaţi/kilometru)

căl/km min 9 11,94

min 8,5 0,10

2. Pondere ture realizate: (nr. de ture realizate zilnic/nr. de ture palnificate zilnic)x100

% min 93 98,39 min 93 0,10

3. Pondere km de transport urban realizaţi: (nr. km transport urban realizaţi zilnic/nr. km transport urban programaţi zilnic)x100

% min 93 99,01 min 93 0,06

4. Modul de rezolvare a petiţiilor, inclusiv cele referitoare la comportarea faţă de publicul călător: (nr. petiţii care au fost rezolvate în termen legal/nr. total petiţii)x100

% 100 99,59 100 0,10

5. Gradul de curăţenie şi dezinfecţie zilnică al mijloacelor de transport în comun: (nr. de autovehicule curate controlate la ieşirea din depou/nr. autovehicule controlate) x100

% 100 100 100 0,05

6. Viteza medie comercială la tramvaie

Km/h 14,5 15,09 14,5 0,10

7. Viteza medie comercială la troleibuze

Km/h 14 15,43 14 0,10

8. Viteza medie comercială la autobuze

Km/h 16,5 20,29 16,5 0,10

9. Coeficientul de stare tehnică a parcului (nr.vehicule bune de circulaţie/ nr.vehicule inventar) x100

% - - min 61 0.05

10. Respectarea graficului de circulaţie: (total minute întârziere din vina regiei, în medie pentru un autovehicul pentru una lună)

nr/lună 1250 [min] în

1 lună/1 vehicul

1009,90 1250 [min] în

1 lună/1 vehicul

0,06

11. Numărul incidentelor de circulaţie din vina proprie a angajaţilor regiei: (450 incidente/an)

nr/an 450 328 450 0,09

12. Numărul de reclamaţii cu privire la atitudinea personalului RATT: (nr. reclamaţii pentru una lună)

nr/lună 25 8 25 0,09

1,00

2. OBIECTIVE DE PERFORMANŢĂ

Nr. Crt. Denumire criteriu U.M.

Propunere, nivel de referinţă

2011

Realizat 2011

Propunere, nivel de referinţă

2012

Coeficient de pondere

1. Gradul de îndeplinire a criteriilor de performanţă

% 100 116,81 100 0,50

2. Productivitatea muncii: (cifra de afaceri/nr. salariaţi)

lei/pers min 55.000 72.109

min 58.000 0,05

3. Ponderea cheltuielilor cu salariile în cheltuieli totale: (cheltuieli cu salariile/cheltuieli totale)x100

% max 55 45,92 max 53 0,03

4. Gradul de îndatorare: (datorii totale/total active)x100

% max 60 50,47 max 60 0,03

5. Perioada de recuperare a creanţelor: (total creanţe/cifra de afaceri) x nr. zile de la începutul anului

zile max 30 31,20 max 30 0,10

6. Cheltuieli la 1000 lei venituri lei max 999,48 1025,63 max 999,48 0,03 7. Achitarea obligaţiilor în

termenele legale: [(total obligaţii – penalităţi şi majorări)/total obligaţii la bugete şi fonduri speciale]x100

% 100 77,63 100 0,10

8. Menţinerea şi îmbunătăţirea sistemului de management integrat calitate-mediu- securitate şi sănătate în muncă în vederea respectării standardelor europene în vigoare.

% 100 100 100 0,10

9. Solvabilitate patrimonială: (capital propriu/capital propriu+total credite)x100

% min 45 59,76 min 45 0,03

10. Indicele de creştere venituri raportat la cheltuieli – reducere pierderi – (veniturile perioadei realizate/veniturile perioadei anterioare celei analizate)x(cheltuielile perioadei anterioare celei analizate/cheltuielile perioadei analizate)

- min 1 1,01 min 1 0,03

Gradul global de îndeplinire a obiectivelor 100,00 100,00 1,00

La calcularea obiectivelor şi criteriilor specifice de performanţă se va ţine seama de următoarele:

1. Creanţele se vor diminua cu valoarea T.V.A. de recuperat şi subvenţii de încasat. Nivelul subvenţiilor de încasat în totalul creanţelor ar influenţa obiectivul ,,Perioada de recuperare a creanţelor” de la 31,20 zile la aproximativ 345 zile.

2. Datoriile se vor diminua cu valoarea datoriilor la furnizori, ce urmează a fi onorate din alocaţii bugetare şi valoarea creditelor pe termen lung. Influenţa valorii creditelor pe termen lung pentru achiziţia de troleibuze în realizarea obiectivului ,,Grad de îndatorare”, însemnând o creştere de la 50,47% la aproximativ 75%.

3. Creanţele şi datoriile se vor diminua cu sumele stabilite prin Decizia de impunere 69/28.01.2010, întrucât sumele sunt în litigiu.

4. Solvabilitatea patrimonială se va calcula ca raport între capital propriu (patrimoniul regiei + rezerve) / capital propriu + total credite pe termen scurt.

5. La obiectivul ,,Achitarea obligaţiilor în termenele legale”, propunem luarea în calcul doar a obligaţiilor curente ale anului 2012, având în vedere că pentru obligaţiile restante s-a solicitat la ANAF eşalonarea acestora pe o perioadă de 5 ani.

6. Propunerile vizând indicatorii de exploatare au ţinut cont de condiţiile de trafic existente şi de influenţa datelor generate de „Sistemul de eficientizare a veniturilor şi cheltuielilor RATT”.

7. Indicatorii „viteză medie comercială”, „respectarea graficului de circulaţie” şi „nr. de reclamaţii cu privire la atitudinea personalului RATT” se vor calcula lunar, distinct.

8. Înlocuirea criteriului de performanţă „Coeficientul de utilizare a parcului” cu „Coeficientul de stare tehnică a parcului”, cu propunere nivel de referinţă 2012 de min. 61% .

DIRECTOR, ŞEF SERVICIU,

ING. CULIŢĂ CHIŞ ING. ADRIAN COLOJOARĂ

Atasament: Anexa_1.pdf

ANEXA 1 BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI AL R.A.T.T.

pentru anul 2012

- Lei -

INDICATORI NR. CRT

PREVEDERE 2011-

HCL.137/19.04.11 ESTIMAT

2012

I.VENITURI TOTALE, din care: (rd. 02 +rd13) 1 83.811.000 74.350.000

1. Venituri din exploatare, din care: 2 83.761.000 73.850.000

a) Venituri din activitatea de bază – 704 (exclusiv subvenţii) 3 36.500.000 34.000.000

b) Venituri din alte activităţi – 703, 706, 707, 708, 711,722 4 2.600.000 2.000.000

c) Venituri din surse bugetare, din care: 5 43.161.000 36.350.000

Subvenţii pentru acoperirea chelt de transport 6 18.000.000 19.200.000

Subvenţii pentru acoperirea diferenţelor de preţ şi de tarif (exclusiv TVA) – 741 7 25.161.000 17.150.000

Transferuri 8 0 0

Prime acordate de la bugetul statului 9 0 0

Alte sume primite de la bugetul statului 10 0 0

d) Venituri din fonduri speciale 11 0 0

e) Alte venituri din exploatare 754, 758, 781 12 1.500.000 1.500.000

2. Venituri financiare (ct.764, ct.765, ct.766 ct. 768) 13 50.000 500.000

II. CHELTUIELI TOTALE, din care: 14 78.208.300 73.498.250

1. Cheltuieli pentru exploatare – total, din care: 15 73.708.300 69.598.250

a) Cheltuieli materiale 16 18.200.000 17.000.000

b) Cheltuieli cu personalul, din care: 17 38.248.300 35.058.250

Salarii brute – 641 18 27.600.000 25.000.000

Colaboratori – 621 19 0 0

Contribuţie la asigurările sociale de stat – 6451 (20,5% + 0,85% ) 20 5.892.600 5.412.500

Ajutor de şomaj – 6452 -0,5% 21 138.000 125.000

Contribuţie la asigurările sociale de sănătate, conform L95/2006 şi L388/2007 – 6453 (5,5%) 22 1.518.000 1.375.000

Alte cheltuieli cu personalul, din care: 23 3.099.700 3.145.750

Fond special de solidaritate socială pentru persoanele cu handicap, conform OUG nr. 102/1999 – 635 24 160.000 120.000

Fond iniţial pentru funcţionarea sistemului de asigurări pentru accidente de muncă şi boli profesionale conf. HG 2269/2004 – 6451- 0,325 25 89.700 81.250

Contrib. angajator la fondul pentru plata creantelor salariale(6456) 26 62.500

Alte cheltuieli privind asigurările şi protecţia socială - 6458, 27 2.100.000 1.300.000

Tichete de masă – 642 28 750.000 1.582.000

c) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea şi provizioanele – 681 29 8.500.000 8.500.000

d) Cheltuieli cu sponsorizarea 30 200.000 200.000

e) Cheltuieli cu tichetele cadou 31 50.000 100.000

f) Cheltuieli prevăzute în Codul Muncii (actiuni social – culturale), din care: 32 500.000 450.000

- Transferuri sau subvenţii 33 0 0

g) Cheltuieli de protocol – 623 34 40.000 40.000

h) Cheltuieli reclamă şi publicitate 35 90.000 90.000

i) Alte cheltuieli, din care: 36 3.180.000 2.560.000

cheltuieli cu asigurarile (613) 37 1.200.000 780.000

cheltuieli cu impozite si taxe (635) 38 380.000 380.000

alte cheltuieli cu serviciile prestate de terti (611,612,624,625,626,627,628) 39 1.600.000 1.400.000

j) Comisioane şi onorarii – 622 40 700.000 600.000

k) Alte cheltuieli de exploatare 658, 654 41 4.000.000 5.000.000

2. Cheltuieli financiare – 665,666,668 42 4.500.000 3.900.000

III. REZULTATUL BRUT – profit (pierdere) 43 5.602.700 851.750

IV. ALTE SUME DEDUCTIBILE STABILITE CONFORM LEGII, din care: 44 0 0

- Fond de rezervă 45 0 0

V. ACOPERIREA PIERDERILOR DIN ANII PRECEDENŢI 46 4.706.268 1.750

VI. IMPOZIT PE PROFIT 47 896.432 850.000

VII. PROFITUL DE REPARTIZAT (potrivit OG nr.64/2001), din care: 48 4.706.268 1.750

a) Rezerve legale 49 0

b) Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenţi 50 4.706.268 1.750

c) Alte rezerve constituite ca surse proprii de finanţare, aferente profitului rezultat din vânzări active, respectiv aferente facilităţilor fiscale la impozitul pe profit 51 0 0

d) Alte repartizări prevăzute de lege 52 0 0

e) Până la 10% pentru participarea salariaţilor la profit 53 0 0

f) Minim 90% vărsăminte la bugetul de stat sau local, în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul societăţilor naţionale, companiilor naţionale şi societăţilor cu capital integral sau majoritar de stat 54 0 0

g) Profitul nerepartizat pe destinaţiile prevăzute la lit. a-f 55 0 0

VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, din care: 56 10.050.000 10.903.000

1. Surse proprii, din care: 57 8.500.000 10.110.000

· Amortizare 58 8.500.000 8.500.000

· Fond de dezvoltare 59 0 0

· Fonduri proprii 60 0 2.403.000

2. Alocaţii de la bugetul de stat şi local 61 0 793.000

3. Credite bancare (credit furnizor) 62 1.550.000 0

- Interne 63 0 0

- Externe 64 0 0

4. Alte surse 65 0 0

IX. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢII, din care: 66 10.050.000 10.903.000

1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs la finele anului 67 400.000 793.000

2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiţii 68 9.650.000 10.110.000

- Interne 69 9.650.000 10.110.000

- Externe 70 0 0

X. REZERVE, din care: 71 271.155 271.155

I. Rezerve legale 72 271.155 271.155

II. Rezerve statutare 73 0 0

III. Alte rezerve 74 0 0

X. DATE DE FUNDAMENTARE 75

1. Venituri totale 76 83.811.000 74.350.000

2. Costuri aferente volumului de activitate 77 78.208.300 73.498.250

3. Număr prognozat de personal la finele anului, din care: 78 1.125 930

Activitate de bază 79 1.125 930

Alte activităţi 80 0 0

4. Număr mediu personal total, din care: 81 1.130 930

Activitatea de bază 82 1.130 930

Alte activităţi 83 0 0

5. Fond salarii brut, din care: 84 27.600.000 25.000.000

a) Fond de salarii aferent posturilor blocate 85 0 0

b) Fond de salarii aferent conducătorului agentului economic potrivit OUG nr. 79/2008, din care: 86 61.200 61.200

Sporuri, adaosuri, premii şi alte drepturi de natură salarială, potrivit OUG 79/2008 87 0 0

Premiul anual, potrivit OUG 79/2008 88 0 0

c) Fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de contract de muncă 89 27.600.000 24.938.800

6. Câştigul mediu brut pe salariat 90 24.425 26.816

7. Productivitatea muncii pe total personal (lei/persoană) (rd.76/rd.81) – în preţuri curente 91 69.518 79.946

8. Productivitatea muncii pe total personal mediu (lei/persoană)(rd76/rd.81) – în preţuri comparabile 92 72.938 82.664

9. Productivitatea muncii pe total personal mediu (unităţi fizice/număr personal)-calat./nr.ang 93 584.500 90.445

10. Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale cheltuieli totale/venituri totale x 1000 94 933 989

11. Plăţi restante – total 95 32.000.000 45.700.000

Preţuri curente 96 32.000.000 45.700.000

Preţuri comparabile (rd 96 x indicele de creştere a preţurilor prognozat) 97 33.200.000 47.253.800

12. Creante restante – total 98 49.000.000 51.400.000

Preţuri curente 99 49.000.000 51.400.000

Preţuri comparabile (rd98 x indicele de creştere a preţurilor prognozat) 100 51.400.000 53.147.600

Obs. Veniturile din subventii pentru acoperirea diferentelor de pret si tarif ,cuprinse in BVC al RATT, nu

includ TVA, aferenta acestora. Suma necesara a fi prevazuta la capitolul subventii la transport in bugetul local, pentru reduceri si

gratuitati, trebuie sa includa si TVA aferenta acestor facilitati acordate de Consiliul Local 17,150,000 lei/an (exclusiv TVA) +TVA în suma de 4,116,000 lei = 21,266.000 lei/an).

Astfel, necesarul de subventii de la bugetul local pentru anul 2012, ţinând cont de modificarea tarifelor, conform Hotărârilor Consiliului Local în 2012, este: - subventii pentru acoperirea diferentelor de tarif, este de 7.150.000 lei + TVA (24%) = 21,266,000 lei - subventii pentru cheltuieli de transport = 19,200,000 lei

Total 40.466.000 lei 3.372.166 lei/luna

DIRECTOR,

ING. CULIŢĂ CHIŞ

ŞEF SERVICIU,

ING. ADRIAN COLOJOARĂ

 

Atasament: referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECTIA TEHNICĂ SERVICIUL REGLEMENTĂRI TRANSPORTURI URBANE NR.

APROBAT PRIMAR

Dr. Ing. Gheorghe Ciuhandu

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 493 017 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

R E F E R A T privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli şi a criteriilor şi obiectivelor de

performanţă pentru anul 2012 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara

Având în vedere adresa Regiei Autonome de Transport Timişoara cu numărul RE2012- 000682/07.03.2012 privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, precum şi criteriile şi obiectivele de performanţă pentru anul 2012 aprobate de către Consiliul de Administraţie al Regiei Autonome de Transport Timişoara prin Hotărârea nr. 31/23.02.2012, respectiv Hotărârea nr. 32/23.02.2012; În conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanţelor nr. 616/04.05.2000, pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli de către agenţii economici;

PROPUNEM:

1. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Regiei Autonome de Transport Timişoara;

2. Aprobarea prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Timişoara a criteriilor şi obiectivelor de performanţă pe anul 2012 ale Regiei Autonome de Transport Timişoara, precum şi formulele de calcul ale criteriilor şi obiectivelor de performanţă pentru anul 2012.

VICEPRIMAR, SORIN GRINDEANU

Cod FP53-01, ver. 1

DIRECTOR , DIRECTOR ECONOMIC, ING. CULIŢĂ CHIŞ EC. SMARANDA HARACICU

ŞEF SERVICIU, CONSILIER, ING. ADRIAN COLOJOARĂ Jr. NASTASIA MIRCEA

AVIZAT JURIDIC,