keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 185/10.05.2016 privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică

10.05.2016

Hotararea Consiliului Local 185/10.05.2016
privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC 2016- 8541/06.04.2016 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor şi al Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art.19 din Ordononţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, modificată şi completată;
În conformitate cu prevederile art.28 alin 3 din Ordonanţa de Urgenţă a Guvrnului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii modificată şi completată;
În conformitate cu prevederile art.10 alin 1din Hotărârea de Guvern nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publica, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii, modificată şi completată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin 2 lit.c şi d din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1 : Se aprobă Caietul de sarcini în vederea achiziţionării serviciului "Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara" prin procedura de licitaţie publică, şi amplasamentele pentru toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara conform Anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2 : La data emiterii prezentei hotărâri se revocă Hotărârea Consiliului Local cu nr. 454/10.10.2014 privind amplasamentele toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara.

Art 3 : Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse, Direcţia Economică şi Serviciul de Achiziţii Publice din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.4 : Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Sport Cultură;
- Direcţiei Comunicare;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Mass-media locale.



Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: anexa.pdf

1

MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2016- NICOLAE ROBU

CAIET DE SARCINI privind achiziţia serviciului

“Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”

1. OBIECTUL ACHIZIŢIEI

1.1 Închirierea şi întreţinerea de toalete ecologice mobile pe raza Municipiului Timişoara în locaţiile cuprinse în anexa 1 a prezentului caiet de sarcini

1.2 Servicii de întreţinere pentru toaletele ecologice din cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega” în locaţiile cuprinse în anexa 2 a prezentului caiet de sarcini

Numărul de toalete ecologice prevăzute la punctul 1.1 care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minim 20 bucăţi, acestea putând fi suplimentate în funcţie de nevoile achizitorului, la un maxim de 40 bucăţi pe perioada acordului-cadru. Serviciile de întreţinere aferente acestora de la un minim de 6.240 (20x3x52x2) servicii, la un număr maxim de 19.344 servicii (12.480 servicii standard (40x3x52x2) + 3600 (20x3x30x2) servicii suplimentare pe perioada acordului-cadru. Numărul de toalete ecologice prevăzute la punctul 1.2 care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie este de minim 20 bucăţi, şi maxim de 28 bucăţi pe perioada acordului-cadru. Serviciile de întreţinere aferente acestora de la un minim de 2.080 servicii (20x1x52x2), la un număr maxim de 5.824 servicii (2.912 servicii standard (28x1x52x2) + 2.912 (28x2x26x2) servicii suplimentare pe perioada acordului-cadru. În baza acordului-cadru se vor încheia două contracte subsecvente, fiecare pe o perioadă de un an.

Cantităţi minime şi maxime aferente unui contract subsecvent: Închirierea de toalete ecologice pentru: - cantitate minimă = 20 bucăţi; - cantitate maximă = 40 bucăţi. Servicii de întreţinere: - cantitate minimă = 4.160 servicii; - cantitate maximă = 10.952 servicii Serviciile prestate pe parcursul derulării acordului-cadru, se vor deconta la valoarea tarifelor unitare ofertate. Autoritatea contractantă doreşte închirierea de cabine de toalete ecologice precum şi a serviciilor de întreţinere a acestora, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi în perioadele cu festivităţi la care Municipiul Timişoara este organizator, coorganizator sau partener la organizarea de evenimente, precum şi servicii de întreţinere la toaletele ecologice situate de-a lungul pistelor de biciclişti din cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”

2.MODALITATEA de PRESTARE a SERVICIULUI 2.1 Pentru asigurarea condiţiilor zilnice de igienă în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate) şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, trebuiesc instalate, puse în funcţiune, întreţinute şi curăţate de trei ori pe săptămână cabinele de toalete ecologice. Locaţiile în care pot fi amplasate cabinele de toalete ecologice sunt stabilite în anexa 1 a prezentului caiet sarcini iar prin ordinele de lucru emise de achizitor se stabileşte

2

numărul de cabine care trebuiesc instalate, în limita numărului maxim de toalete ecologice, aşa cum sunt prevăzute la punctul 1.

2.2 Pentru asigurarea condiţiilor zilnice de igienă a toaletele ecologice situate de-a lungul pistelor de biciclişti din cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”, întreţinerea şi curăţarea acestora se va face o dată pe săptămână, iar în perioadele cu temperaturi ridicate de maxim trei ori pe săptămână. Locaţiile în care sunt amplasate cabinele de toalete ecologice sunt stabilite în anexa 2 a prezentului caiet sarcini iar prin ordinele de lucru emise de achizitor se stabileşte frecvenţa serviciilor de întreţinere care trebuiesc efectuate, în limita numărului maxim de servicii, aşa cum sunt prevăzute la punctul 1.

2.3 Montarea cabinelor prevăzute la punctul 1.1 se va face de către prestator pe cheltuiala sa, în punctele stabilite de achizitor. Cabinele de toalete ecologice vor fi instalate pe tot parcursul anului şi vor fi menţinute în stare de igienă de către prestator.

2.4 Vidanjarea, întreţinerea şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă prevăzute la punctul 1.1 se va face către prestator de trei ori pe săptămână, iar la cele prevăzute la punctul 1.2 o dată pe săptămână la fiecare cabină de toaletă, de la data instalării acestora, iar în anumite perioade şi pentru anumite locaţii specificate, la solicitarea achizitorului, aceste operaţii pot fi suplimentate.

2.5 Operaţiunile de întreţinere şi asigurarea condiţiilor de igienă a cabinelor de toaletă presupun efectuarea următoarelor acţiuni:

- vidanjare rezervor dejecţii - înlocuire substanţă activă parfumată care dezinfectează, descompune şi

macerează materiile fecale - spălare interioară cu jet de înaltă presiune - ştergere interior cabină - spălare pisoar - parfumare pereţi cabină - înlocuire hârtie igienică.

3.SPECIFICAŢII TEHNICE 3.1 Primăria Municipiului Timişoara doreşte amplasarea de toalete ecologice cu îndeplinirea următoarelelor condiţii :

- cabina de toaletă trebuie să fie dotată cu: o uşă cu încuietoare cu semn alternativ ocupat/liber (sau similar) o bazin pentru colectarea, tratarea şi evacuarea dejecţiilor şi apelor uzate astfel

încât să nu polueze solul, apele, sau aerul o dispozitiv de separare acţionat cu mâner sau pedală, care să impiedice contactul

vizual cu rezervorul de dejecţii, să nu permită tegumentelor să sară din bazinul de stocare a dejecţiilor în timpul utilizării

o bazin pentru spălarea şi curăţarea dispozitivului de separare o sistem de aerisire o suport pentru hârtie igienică o scaun toaletă cu capac rabatabil o podea antiderapantă

- cabina de toaletă nu trebuie să fie dependentă de sistemul de canalizare şi alimentare cu apă al oraşului;

- cabinele de toaletă să fie noi, solid ancorate; - obiectele sanitare vor fi menţinute în permanentă stare de funcţionare, luându-se toate

măsurile în acest sens ; - se va efectua dezinsecţie profilactică ; - cabinele de toaletă vor avea dotarea specifică prevăzută în normele de proiectare - cabina de toaletă trebuie să fie confecţionată din materiale ecologice, materiale

rezistente, uşor de întreţinut (spălare, dezinfectare), cu suprafeţe netede şi colţuri rotunjite pentru evitarea eventualelor accidente;

3

- cabina de toaletă va trebui să asigure o astfel de utilizare încât să nu producă disconfort (miros, vectori, estetic) ;

- cabinele vor fi semnalizate adecvat - cabinele vor fi retrase de la trotuar ; - se interzice amplasarea cabinelor de toaletă în zona fronturilor vizibile ale clădirilor

declarate monumente istorice sau de arhitectură - amplasarea, montarea şi întreţinerea cabinelor de toaletă se va face fără distrugerea

pavimentului. Dimensiuni minime : - Lăţime interior : minim 1,00 x 1,00 m - Inălţime în interior : minim 2,20 m - Capacitate rezervor dejecţii : minim 200 litri

Condiţii de calitate : - Cabinele ecologice prevăzute la punctul 1.1 trebuie să fie menţinute zilnic complete,

fără elemente lipsă - Se vor respecta întocmai toate tehnologiile de execuţie pentru acest tip de prestaţie,

pentru fiecare tip de cabină folosită, în scopul asigurării condiţiilor de igienă, sănătate şi de protecţie a mediului pe toată durata închirierii cabinelor de toalete ecologice.

- Vor fi utilizate materiale dezinfectante; deodorante, biodegradabile şi diferite nuanţe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale, având avizul sanitar al Ministerului Sănătăţii. Se vor menţiona în ofertă materialele dezinfectante (deodorante, biodegradabile şi diferite nuanţe de parfum care spală, dezinfectează, descompun şi macerează materiile fecale) care vor fi utilizate pentru prestarea serviciului, avizele sanitare aferente acestora urmând a fi prezentate spre verificare achizitorului, inainte de a incepe prestarea acestuia.

- Cabinele trebuie să aiba uşa, pereţii, planşeul şi platformele curate, spălate şi dezinfectate la interior şi la exterior

- În exteriorul cabinelor, la loc vizibil, prestatorul va lipi autocolante cu numărul de inventar al platformei, numele prestatorului şi telefoanele non-stop ale dispeceratului propriu, pentru a prelua eventualele sesizări ale populaţiei sau ale achizitorului.

- În cazul deteriorării sau dispariţiei unor părţi componente ale toaletelor, prestatorul va lua măsuri de refacere / înlocuire a acestora pe propria cheltuială.

3.2 Prestatorul va trebui să facă dovada că toaletele ce se vor monta sunt noi. În acest sens, vor fi prezentate în ofertă orice tip de documente din care să reiasă faptul că numărul maxim de toalete care vor fi puse în operă în cadrul serviciului prestat vor fi noi, urmând ca acestea să fie verificate fizic de către reprezentanţii achizitorului, înainte de montare. 3.3 Prestatorul trebuie să deţină şi să prezinte în ofertă: - acordul Regiei Judeţene de Apă pentru deversarea dejecţiilor - acordul Agenţiei Judeţene de Mediu pentru utilizarea substanţelor biodegradabile. 3.4 Prestatorului îi revine întreaga responsabilitate privind prestarea serviciului care face obiectul prezentului caiet de sarcini în condiţiile impuse de legislaţia specifică în vigoare (autorizaţii de mediu, avize, etc) OBLIGAŢIILE PRESTATORULUI Obligaţiile prestatorului sunt:

a) Să pună la dispoziţia achizitorului numărul de cabine de toalete ecologice solicitate, dotate calitativ şi în perfectă stare de funcţionare b) Să asigure transportul şi instalarea în locurile stabilite de achizitor a cabinelor de

toalete ecologice prevăzute la punctul 1.1 c) Să asigure conform prevederilior de la punctul 2.4 vidanjarea, întreţinerea, spălarea

şi dezinfectarea fiecărei cabine de toaletă pe întreaga perioada contractată. Prestatorul răspunde de calitatea serviciilor pe care le prestează

d) Să asigure prestaţia cu respectarea tuturor dispoziţiilor legale în vigoare pentru activităţile specifice serviciului contractat (a normelor sanitare, de mediu etc.).

e) Să reînnoiască orice autorizaţie sau document în termenul legal . f) Să asigure zilnic - în sezonul cald precum şi în zilele cu festivităţi efectuarea de

servicii (de vidanjare, întreţinere, spălare şi dezinfectare) pentru cabinele de toalete ecologice stabilite de achizitor.

4

g) Să aibă capacitatea de a deţine, instala şi de a întreţine, la ordinul de lucru al achizitorului, în orice lună a anului, un număr suplimentar de 40 de cabine de toalete ecologice, faţă de numărul minim menţionat la punctul 1a prezentului caiet de sarcini.

h) Să instaleze în locaţiile indicate prin ordinul de lucru al achizitorului, numărul complet de cabine de toalete solicitate, în termen de maxim 8 ore de la primirea ordinului de lucru.

i) Să prezinte achizitorului, în baza contractului, situaţii de plată lunare în baza procesului verbal de recepţie lunar (Tabel verificare toalete ecologice) încheiat între părţí, precum şi orice alte acte necesare justificative cerute de achizitor.

4. ALTE CLAUZE 5.1 Prestatorul va desemna şi va aduce la cunoştinţa achizitorului persoanele de contact din

cadrul societăţii sale care coordonează efectuarea prestaţiei in municipiul Timişoara, precum şi persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale (Tabel cu graficul de întreţinere toalete ecologice) şi situaţiile de plată. De asemenea, prestatorul va pune la dispoziţia achizitorului numerele de telefon la care pot fi contactate, non-stop, aceste persoane desemnate.

5.2 Prestatorul va asigura prin persoana împuternicită să semneze şi să ştampileze procesele verbale efectuarea controalelor împreună cu reprezentantul achizitorului privind calitatea serviciilor prestate, precum şi modul de rezolvare a reclamaţiilor, dacă acestea există.

5.3 Nu se va percepe taxă de utilizare a toaletelor. 5.4 Prestatorul trebuie să aibă capacitatea de a instala în termen de maxim 24 ore de la

comanda achizitorului un număr de 30 de cabine de toalete ecologice la care să asigure întreţinerea.

5.5 Să instaleze în locaţiile indicate de către achizitor, numărul de cabine de toalete solicitate. 5.6 Să intervină în termen de maxim 4 ore de la primirea oricărei reclamaţii sau sesizări,

telefonice sau scrise, pentru remedierea oricărei avarii, defecţiuni sau vandalizări la cabinele de toalete ecologice.

5 TERMENUL DE EXECUŢIE Serviciul se va presta pe o perioadă de 24 luni de la semnarea acordului-cadru. ADMINISTRATOR PUBLIC, DIRECTOR , Sorin Drăgoi Laura Koszegi Stoianov ŞEF BIROU Otilia Sîrca

ÎNTOCMIT Victor Potop

ANEXA 1 la CAIETUL DE SARCINI privind achiziţionarea serviciului

“Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara”.

Locaţiile unde pot fi amplasate WC-uri ecologice sunt: Nr. Crt.

LOCAŢIE Bucăţi

01 Parc str.Cugir 1 02 Parcul Bucovinei 1 03 Piata Dacia/parcare 1 04 Biserica Mehala 1 05 Loc joacă str. Macilor/Bogdăneştilor 1 06 Parc zona Blaşcovici 1 07 Parc str.Lisabona/Măslinului 1 08 Parc Sf. Nicolae 1 09 Parc Central 2 10 Cimitir Calea Şagului/str.Vulturilor 1 11 Cimitir Calea Şagului/str.Clăbucet 1 12 Parc Petofi/RATT 1 13 Parcul Poporului 1 14 Parc Piaţa Bihor 1 15 Bd. Sudului/parc 1 16 str Prezan/parc 2 17 zona Steaua/loc joacă 2 18 Parcul Catedralei 2 19 Statia Timişoara Nord 2 20 Calea Aradului/Institutul Agronomic 1 21 Str. Albăstrelelor 1 22 Calea Sever Bocu/ str. Câmpina 1 23 Piaţa volantă Stadion 2 24 Piaţa volantă Calea Lipovei 2 25 Str. Învăţătorului/adăpost 2 DIRECTOR ŞEF BIROU Laura Koszegi Otilia Sîrca

ANEXA 2 la CAIETUL DE SARCINI

Toalete ecologice montate in cadrul obiectivului de investiţie “Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”

Nr. Crt.

LOCAŢIE Bucăţi

01 Mal Nord – Piata Petru Maior 2 02 Mal Nord – intersectie Str. Samuil Micu cu Splaiul Penes Curcanul 2 03 Mal Nord – Podul Dacilor 2 04 Mal Nord – Splaiul P.M. Draghici 2 05 Mal Nord – Parcul Mocioni 2 06 Mal Nord – intersectie Spalaiul Nicolae Titulescu cu Str Nufarul 2 07 Mal Nord – langa terasa Banateana 2 08 Mal Sud – Podul Traian 2 09 Mal Sud – Podul de Fier 2 10 Mal Sud – Podul Stefan cel Mare 2 11 Mal Sud- intersectie Splaiul Tudor Vladimirescu cu Str. Mangalia 2 12 Mal Sud - intersectie Splaiul Tudor Vladimirescu cu Str. Vulturilor 2 13 Mal Sud - intersectie Splaiul Sofocle cu Str. Maramures 2 14 Mal Sud – Podul Modos 2 DIRECTOR ŞEF BIROU Laura Koszegi Otilia Sîrca

  • 02.CaietSarcini WC ecologice 2016v2
  • 02a.Anexa 1 la caietul de sarcini WC ecologice_achizitie
  • 02b.Anexa 2 la caietul de sarcini WC ecologice_achizitie

Atasament: Referat.pdf

MUNICIPIUL TIMIŞOARA DIRECŢIA CLĂDIRI, TERENURI ŞI DOTĂRI DIVERSE Aprobat, BIROUL GARAJE, CIMITIRE, COŞERIT şi P R I M A R SPAŢII UTILITARE Nr.SC2016- / NICOLAE ROBU

R E F E R A T

Pentru aprobarea caietului de sarcini în vederea achiziţionării serviciului “Închirierea şi întreţinerea toaletelor ecologice mobile

pe raza municipiului Timişoara”.

În urma iniţiativei Primăriei Municipiului Timişoara de a amplasa toalete ecologice pe domeniul public, în scopul asigurării igienei în zonele verzi (scuaruri, parcuri, grădini publice, locuri de joacă special amenajate), de-a lungul pistelor de biciclişti în cadrul programului „Reabilitarea infrastructurii publice urbane a malurilor Canalului Bega”şi zonele aglomerate din Municipiul Timişoara, pe tot parcursul anului, cu precădere în sezonul cald şi la evenimentele culturale organizate de Primăria Municipiului şi datorită faptului că la data de 26.06.2016 expiră contractul anterior, propunem aprobarea prin Hotărâre de Consiliu Local a caietului de sarcini în vederea achiziţionării prin licitaţie publică a serviciului “Închirierea şi întreţinerea toalete ecologice mobile pe raza municipiului Timişoara” şi a anexelor acestuia în care sunt prevăzute locaţiile în care pot fi amplasate toalete ecologice. ADMINISTRATOR PUBLIC, pentru DIRECTOR, Sorin Drăgoi Laura Koszegi Stoianov DIRECTOR DIRECŢIA ECONOMICĂ Şef Birou, Smaranda Haracicu Otilia Sîrca Serviciul Juridic Întocmit Victor Potop

Cod FO 53-01 vers.1