keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 149/10.05.2016 privind aprobarea închirierii etajului I al imobilului situat în Timişoara Str. Alexandru Odobescu nr. 1, în care funcţionează Clinica de Obstetrică - Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara

10.05.2016

Hotararea Consiliului Local 149/10.05.2016
privind aprobarea închirierii etajului I al imobilului situat în Timişoara Str. Alexandru Odobescu nr. 1, în care funcţionează Clinica de Obstetrică - Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2016 -10204/25.04.2016- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul NICOLAE ROBU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere adresele Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara cu numerele .SC2014 - 5279, 5280, 5281,/2014 şi nr. SC2015 -2301/2015;
Având în vedere extrasul din din procesul verbal nr. 3/12.04.2016 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 190^6 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, actualizată;
În conformitate cu prevederile art.36 alin.(2) lit. b) şi d) şi alin (6) lit a) pct. 3 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Se aprobă închirierea etajului I al imobilului situat în Timişoara, Str. Alexandru Odobescu nr. 1, cu suprafaţa construită de 320 mp, în care funcţionează Clinica de Obstetrică - Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara cu o chirie de 3,6 euro/mp/lună, începând de la data adoptări prezentei hotărârii până la la data de 31.12.2018, conform extrasului din Procesul verbal nr. 3/12.04.2016 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului local, care face parte din prezenta hotărâre.
Art. 2: Chiria se asigură din. cap. 66.02 Sănătate alin. 51.01.46- transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii şi va fi achitată în lei la cursul BNR de la data adoptări prezentei hotărâri, prin Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.
Art. 3: Contractele de închiriere, se vor încheia între Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara în calitate de locatar şi proprietarii (locatori) - d-na Ţîrnea Eugenia Ghizela şi dl Cristureanu Gheorghe Titu, pentru cota parte din etajului I al imobilului, deţinută în proprietate de fiecare. Chiria neachitată de la data 31.12.2015 până la data încheierii noului contract de închiriere va fi achitată de către spital.
Cheltuielile ce se necesită pentru funcţionarea în bune condiţii a spaţiului închiriat cad în sarcina exclusivă a Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.
Art. 4: Se împuterniceşte Primarul Municipiului Timişoara în calitate de ordonator principal de credite, Directorul Direcţiei Economice şi Serviciul Juridic să avizeze contractele de închiriere prevăzut la art. 3.
Art. 5: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Şcoli Spitale, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara şi Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.
Art. 6: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Şcoli -Spitale;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Comunicare
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi Antifraudă al Primarului;
- Biroul Audit;
- Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara;
- D-nei. Ţîrnea Eugenia Ghizela;
- Dl. Cristureanu Gheorghe Titu;
- Mass - media locale.



Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMĂNIA APROBAT, JUDEŢUL TIMIŞ PRIMAR MUNICIPIUL TIMIŞOARA BIROUL ŞCOLI - SPITALE Nicolae Robu COMPARTIMENT SPITALE Nr.SC2016 -10204/25.04.2016

REFERAT privind aprobarea închirierii etajului I al imobilului situat în Timişoara Str. Alexandru

Odobescu nr. 1, în care funcţionează Clinica de Obstetrică – Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara.

Se supune spre analiză Comisiilor din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara materialul întocmit de Biroul Şcoli – Spitale- Compartiment Spitale, privind închirierea etajul I al imobilului situat în Timişoara Str. Alexandru Odobescu nr. 1, cu suprafaţa construită de 320 mp, în care funcţionează Clinica de Obstetrică – Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara, urmare a Procesului verbal nr. 3/12.04.2016 al Comisei de negociere cu terţii . Etajul I al imobilului cu o suprafaţă construită de 320 mp cu 50% părţile comune indivize (teren construit şi neconstruit în suprafaţă de 320 mp, poarta de intrare, casa scări, podul şi subsolul), în care funcţionează Clinica de Obstetrică - Ginecologie din cadrul Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă, a fost retrocedat în cote părţi mai multor persoane fizice, în baza Deciziilor nr. 1618/08.04.2009 şi nr. 1591/06.04.2009 emise în baza Legii 10/2001 de către fostul Spitalul Clinic de Obstetrică – Ginecologie „Dr. D-tru Popescu”. Conform prevederilor art. 16 alin. 2 din Legea nr. 10/2001 proprietarii imobilului aveau obligaţia de a menţine afectaţiune imobilului pe o perioadă de 5 ani de la data retrocedări, fapt pentru care fostul Spital Clinic de Obstetrică – Ginecologie „Dr. D-tru Popescu” a încheiat contracte de închiriere cu d-na Ţîrnea Eugenia Ghizela pentru cota de 19/32 parte ( 190 mp din 320 mp, 100 mp din pod şi 100 mp teren construit şi neconstruit) cu o chirie lunară de 3600 lei/lună şi cu dl Cristureanu Gheorghe Titu pentru cota 8/32 (80 mp din 320 mp) cu chirie lunară de 608 lei, stabilită conform tarifelor prevăzute de HG. nr. 1886/2006 pentru stabilirea cuantumului chiriilor aferente imobilelor restituite, modificată şi completată cu HG nr. 343/11.04.2007. Ceilalţi coproprietari ai imobilului nu s-au prezentat să încheie contracte cu unitatea medicală. După reorganizarea Spitalului Clinic Municipal de Urgenţe Timişoara care a preluat şi Spitalul Clinic de Obstetrică-Ginecologie „dr.D-tru Popescu” urmare a HG nr. 871/2011, contractele de închiriere au fost încheiate cu Spitalului Clinic Municipal de Urgenţe Timişoara, chiria fiind suportată din fondurile spitalului. De la data retrocedări o parte din proprietarii etajul I al imobilului din str. Alexandru Odobescu nr. 1 au vândut cota parte deţinută în proprietate, în prezent imobilul este proprietatea următorilor:

- Ţîrnea Eugenia Ghizela - deţine în proprietate cota de 22/32 din et. I (220 mp) şi 22/32 din ½ părţile comune indivize;

- Cristureanu Gheorghe Titu - deţine în proprietate cota de 8/32 din et. I ( 80 mp) şi 8/32 din ½ părţile comune indivize; - Hirth Anton Gheza - deţine în proprietate cota de 2/32, din et. I (20 mp) şi 2/32 din ½ părţile comune indivize. Dl. Hirth Anton Gheza care nu s-a prezentat să încheie contract de închiriere cu unitatea medicală.

Contractele de închiriere încheiate pe perioada de 5 ani au expirat la data de 01.08.2014, fapt pentru care Spitalul Clinic Municipal De Urgenţă în calitate de utilizator (chiriaş) prin adresele nr. .SC2014 –5279, 5280, 5281,/2014 şi nr. SC2015 -2301/2015 ne-a solicitat sprijinul privind negocierea chiriei şi a unui nou termen de închiriere cu proprietarii etajului I al imobilul situat în str. A Odobescu nr. 1. Cod.FO 53-01,Ver.1

Pentru asigurarea continuităţi activităţii medicale, Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă a încheiat contracte de închiriere în aceleaşi condiţii cu d-na Ţîrnea Eugenia Ghizela si cu dl Cristureanu Gheorghe Titu , până la data de 31.12.2015. Comisia de negociere cu terţii s-a întrunit în cinci şedinţe pentru a negocia chiria cu proprietari, conform extraselor din procesele verbale nr. 3/18.03.2014, nr. 6/25.03.2015 nr. 10/15.10.2015, nr. 1/02.03.2016 şi nr. 3/12.04.2016. Conform extrasului din Procesul verbal nr. 3/12.04.2016, Comisia de negociere cu terţii a negociat cu proprietarii, închirierea etajului I cu suprafaţa de 320 mp, cu o chirie de 3,6 euro/mp/lună începând cu data adoptări Hotărârii Consiliului Local până la data de 31.12.2018. Chiria neachitată de la data 31.12.2015 până la data încheieri noului contract de închiriere va fi achitată de către spital. Conform prevederilor art. 190^6 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, actualizată, bugetele locale participă la finanţarea unor cheltuieli de administrare şi funcţionare, respectiv bunuri şi servicii, investiţii, reparaţii capitale, consolidare, extindere şi modernizare, dotări cu echipamente medicale ale unităţilor sanitare cu paturi transferate, în limita creditelor bugetare aprobate cu această destinaţie în bugetele locale. Chiria va fi alocată din bugetul local de la cap. 66.02 Sănătate, alin 51.01.46- transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţii finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii. Având în vedere cele expuse mai sus, supunem spre analizare şi aprobare Consiliului Local:

Închirierea etajului I imobilului situat în Timişoara, Str. Alexandru Odobescu nr. 1, cu suprafaţa construită de 320 mp, în care funcţionează Clinica de Obstetrică – Ginecologie din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara cu o chirie de 3,6 euro/mp/lună, începând de la data adoptări hotărârii Consiliului Local până la data de 31.12.2018, conform extrasului din procesul nr. 3/12.04.2016 al Comisiei de negociere cu terţii a Consiliului local. Contractele de închiriere, se vor încheia între Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara în calitate de locatar şi proprietarii (locatori) - d-na Ţîrnea Eugenia Ghizela şi dl Cristureanu Gheorghe Titu, pentru cota parte din etajului I al imobilului, deţinută în proprietate de fiecare. Chiria neachitată de la data 31.12.2015 până la data încheieri noului contract de închiriere va fi achitată de către spital. Cheltuielile ce se necesită pentru funcţionarea în bune condiţii a spaţiului închiriat cad în sarcina exclusivă a Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. Chiria se va asigura din. cap. 66.02 Sănătate alin. 51.01.46- transferuri de la bugetele locale către instituţii publice şi activităţi finanţate integral sau parţial din venituri proprii pentru finanţarea sănătăţii şi va fi achitată în lei la cursul BNR de la data adoptări hotărârii de consiliul local, prin Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara. Chiria restantă pentru lunile anterioare încheierii contractului de închiriere va fi achitată de către Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă Timişoara din fondurile proprii. VCEPRIMAR, ŞEF BIROU Dan Diaconu Adrian Faur

DIRECŢIA ECONOMICĂ CONSILIERI, DIRECTOR Daniela Adam Ec. Smaranda Haracicu Ioana Ciucur ŞEF SERVICIU BUGET AVIZAT,

Steliana Stanciu Serviciul Juridic Daniela Ştefan

Cod.FO 53-01,Ver.1

Atasament: doc00169320160427124651.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA COMISIA DE NEGOCIERE CU TERŢII - PROCES — VERBAL NR. 3/12.04.2016 Prezenţi: Dl. Sorin Drăgoi, d-na Laura Koszegi, dl. Caius Şuli, d-na Steliana Stanciu, d-na Simona Drăgoi, dl. Dorel Boglut, dl. Constantin Sandu; Absenţi: Dl. Traian Stoia, dl. Dan Diaconu, dl. Sorin Ciurariu şi dl. Lucian Taropa ORDINE DE ZI 1.Negocierea chiriei pentru imobilul din Timişoara, Bv 16 Decembrie 1989 nr. 24, proprietar Fundația Caritatea; 2.Negocierea chiriei pentru et. 1 din imobilul din Timişoara, str. Odobescu nr. 1, proprietari Cristurean Gh. Titu şi Țirnea Eugenia; 3.Negocierea despăgubirilor cuvenite pentru garajul nr. 3 din Timişoara, str. Martir Vasile Balmus nr. 4, proprietar Sandor Cristian Mihai. Dl. Drăgoi: Reprezentantul Fundaţiei Caritatea a anuntat că întârzie, vine din Bucuresti. Propun să începem cu pct 3 de pe ordinea de zi. 3.Negocierea despăgubirilor cuvenite pentru garajul nr. 3 din Timişoara, str. Martir Vasile Balmus nr. 4, proprietar Sandor Cristian Mihai. Prezent dl. Sandor Cristian Mihai; Dl. Drăgoi: Oferta comisiei este de 2000 euro/garaj şi achitarea cheltuielilor legate de demolarea garajului şi radierea lui din carte funciară. Sunteţi de acord? Dl. Sandor: Sunt de acord 2.Negocierea chiriei pentru et. 1 din imobilul din Timişoara, str. Odobescu nr. 1, proprietari Cristurean Gh. Titu şi Țîrnea Eugenia; Prezenți: Dl. Cristurean Gh. Titu şi d-na Țirnea Eugenia; Reprezentanta Spitalului Municipal: cj. Fodor Adeline; Dl. Drăgoi: Vom negocia cu Dvs. împreună pentru că sunteți coproprietari aispațiului pe care dorim să îl închiriem. = i E D-na Tîmea: Vă rog să-mi dați voie, Să spună reprezentanta spitalului, mai au nevoie de acest spațiu? Nu au plătit chiria de 3 luni. D-na Fodor: Da, mai avem nevoie. Dl. Drăgoi: Am văzut că ultima ofertă a fost de 3,3 euro/mp. Dl. Cristurean a acceptat, d-na Târnea, nu. D-na Tîrnea: Eu doresc 4 euro/mp. Dl. Drăgoi: Este prea mult. Nu vă putem oferi atât. Este o negociere. Vă putem oferi 3,4 euro. Sunteţi de acord? D-na Tîrnea: Nu sunt de acord. Nu doresc sa îmi scadă chiria actuală. DL. Drăgoi: Aţi avut o chirie de 3600 lei. Noi vă oferim o chirie de 3, 5 euro/mp. pentru cei 220 mp. pe care îi aveţi, chiria nu scade mult.

D-na Tîrnea: Eu doresc 4 euro/mp. DI. Drăgoi: Este prea mult. Nu vă putem oferi atât. Este o negociere. Vă putem oferi 3,4 euro. Sunteţi de acord? D-na Tîrnea: Nu sunt de acord. Nu doresc sa îmi scadă chiria actuală. DL. Drăgoi: Aţi avut o chirie de 3600 lei. Noi vă oferim o chirie de 3, 5 euro/mp. pentru cei 220 mp. pe care îi aveţi, chiria nu scade mult. D-na Tîrnea: Doresc 3,6 euro/mp. Dl. Drăgoi: DI. Cristurean, dvs, ce spuneţi? Dl. Cristurean: Eu nu am o cotă mare, doar 80 mp. Dl. Drăgoi: Ce spuneţi? Comisia este de acord cu chiria de 3,6 euro/mp. Dl. Drăgoi: Bine, vă oferim 3,6 euro/mp. . Să încheiem contractul de închiriere pe o perioadă de 3 ani. D-na Tîrnea: Pe 2 ani. Dl. Drăgoi: Trebuie să fiți flexibilă. Vă oferim 3,5 euro/mp. pentru o durată de 2 ani sau 3,6 euro/mp. pentru 3 ani. D-na Tîrnea: Nu sunt de acord. Dl. Drăgoi: Vă oferim aşa, o chirie de 3,6 euro/mp./lună, durata contractului fiind de la adoptarea HCL şi până la 31decembrie 2018. Sunteţi de acord? D-na Tiîrnea: Sunt de acord. Dl. Cristurean: Sunt de acord. D-na Tîrnea: Şi solicit să fie respectate clauzele contractuale. Dl. Suli: Nu putem plăti chiria pentru lunile anterioare încheierii acestui contract de închiriere. Dl. Drăgoi: Va achita spitalul chiria pentru aceste luni? Dl. Fodor: Da, o vom achita noi. Dl. Drăgoi: Sunteţi de acord? D-na Tîrnea, dl. Cristurean: Suntem de acord. 1.Negocierea chiriei pentru imobilul din Timişoara, Bv 16 Decembrie 1989 nr. 24, proprietar Fundaţia Caritatea; Prezent: dl Samuel Izsak —Director General Executiv Fundaţia Caritatea; Dl. Drăgoi: Noi dorim sa pastrăm aceasi chirie lunară. Dl. Izsak: Nu se poate, în adresele pe care vi le-am trimis v-am comunicat că dorim o chirie mai mare, sau puteţi cumpăra imobilul. DI. Drăgoi:Deocamdată negociem închirierea. Vă oferim lunar 5000 euro, pe o perioadă de 2 ani. Dl. Izsak: Nu se poate; Dl. Drăgoi: Nu sunteţi de acord să păstrăm chiria de 5000 euro pe 2 ani? Dl Bogluţ: Sau 5000 euro pe primul an şi 5500 euro pentru al 2-lea an. Dl. Drăgoi: Vă oferim o chirie de 5100 euro/lună, pe o durată de 2 ani.

DI. Izsak: Da. Aş dori să modificăm şi termenul de 30 de zile referitor la încetarea unilaterală a contractului. Cred că 90 zile ar fi mai potrivit. Dl. Drăgoi: Suntem de acord. DIVERSE: Prezenti: d-na Pantazi Daniela și dl. Szucs; Dl. Drăgoi: În şedinţa comisiei din data de 02.03.2016 am analizat Referatul nr. BC2015 — 16/10.11.2015 al Direcţiei C.T.DD, referitor la solicitarea efectuării unui schimb de teren cu d-na Pantazi Daniela, am constatat că acest material nu trebuia să ajungă la comisia de negociere şi l-am trimis D C T D D pentru a întocmi împreună cu Direcţia Tehnică un referat motivat şi un proiect de hotărâre pentru soluţionarea cererii d-nei Pantazi Daniela. Direcţia C.T.D.D ne-a solicitat acordul înainte de prezenta proiectul de hotărâre consiliului local, datorită diferenței de valoare dintre cele 2 terenuri. D-na Pantazi a depus ieri o declarație că va plăti diferența de valoare dintre cele 2 terenuri, dacă se efectuează schimbul. DI. Szucs prezintă comisiei situația de fapt; Dl. Drăgoi: Am înțeles despre ce este vorba. Soluția nu este la comisia de negociere. Ne menţinem hotărârea anterioară prin care am trimis materialul compartimentului inițiator pentru a face un referat fundamentat şi un proiect de hotărâre care să fie supus aprobării consiliului local. Comisia de negociere cu terții Administrator public; 1. Sorin Iacob Drăgoi - Președinte Reprezentant Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse; 2. Laura Koszegi, Director - Membru Reprezentant Serviciul Juridic: 3. Caius Suli, Şef Serviciu - Membru Reprezentant Direcţia Economică: 4, Steliana Stanciu , Şef Serviciu - E Reprezentant Direcţia Urbanism: 5. Sorin Ciurariu, Director -Membru Reprezentant Secretariat General: 6. Simona Drăgoi - Membru Reprezentanți Consiliul Local: T.Dan Diaconu, Viceprimar - Membru 8. Traian Stoia, Viceprimar - Membru — 9. Constantin Sandu - Membru 10. Dorel Bogluţ - Membru 11.Lucian Taropa - Membru —_ secretar: - Dinu Diana — consilier