keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 101/20.09.2016 privind reglementarea procedurilor de parcurs în vederea acordării subvenţiilor din bugetul local în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, pentru anul 2017

20.09.2016

Hotararea Consiliului Local 101/20.09.2016
privind reglementarea procedurilor de parcurs în vederea acordării subvenţiilor din bugetul local în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, pentru anul 2017


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.4416/06.09.2016 al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara, aprobat de Primarul Municipiului Timişoara, domnul Nicolae Robu;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ,sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, ale H.G. nr. 1153/2001 pentru apobarea Normei metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998, modificată şi completată de H.G. nr. 942/2005 şi H.G. nr. 978/2015 privind aprobarea standardelor de cost pentru serviciile sociale;
Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum şi a regulamentelor cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale, modificată şi completată prin Hotărârea Guvernului nr. 584/2016 pentru modificarea şi completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calităţii în domeniul serviciilor sociale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 118/2014, şi a Hotărârii Guvernului nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorul serviciilor, precum şi a regulamentelor-cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. d), alin. (6) lit. a) pct.2 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se aprobă constituirea Comisiei de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, care pot primi subvenţii de la bugetul local pentru anul 2017, în următoarea componenţă:
- Farkas Imre - Viceprimar al Municipiului Timişoara, delegat cu atribuţii în domeniul asistenţei sociale;
- Luminiţa Ţundrea - consilier local;
- Adelina - Larissa Tîrziu - consilier local;
- Gabriela-Cristina Curuţ - Director executiv adjunct, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara;
- Mihaela Buzilă-Petrescu - Şef serviciu, Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara;
- Daniela Lung - Şef serviciu, Serviciul pentru Protecţia persoanelor cu Handicap Timişoara;
- Gabriela Rămneanţu - Şef serviciu, Serviciul Buget Finanţe Contabilitate al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara;
- Florica Angela Ciupa-Rad - inspector principal, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara;
- Esztero Emese - Asistent social, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara;
- Monica-Sorina Muthi - inspector superior, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara, secretar.

Art. 2: Se aprobă Regulamentul de organizare şi funcţionare al comisiei, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 3: Se aprobă Grila de evaluare şi Criteriile de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor, conform Anexei nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 4: Se aprobă liniile prioritare pentru subvenţionarea din bugetul local în anul 2017, a asociaţiilor şi fundaţiilor care acordă servicii de asistenţă socială, conform Anexei nr. 3, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 5: Se aprobă lista serviciilor complementare subvenţionate de la bugetul local şi modalitatea de subvenţionare a acestora , conform Anexei 4, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 6: La data încheierii convenţiilor pentru acordarea subvenţiilor pentru anul 2017 în temeiul Legii nr. 34/1998, încetează de drept toate convenţiile încheiate în baza Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara nr. 40/ 02.02.2016 privind aprobarea listei asociaţiilor şi fundaţiilor care vor beneficia de subvenţii de la bugetul local al municipiului Timişoara pentru acordarea de servicii de asistenţă socială în anul 2016, în baza Legii nr. 34/1998.

Art. 7: Subvenţiile prevăzute în prezenta hotărâre se acordă în completarea resurselor financiare destinate de către asociaţie sau fundaţie pentru a fi cheltuite în scopul acordării serviciilor de asistenţă socială şi vor fi utilizate în exclusivitate pentru aceste servicii.

Art. 8: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Comisia pentru evaluarea şi selectionarea asociaţiilor si fundatiilor, Direcţia Economică din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara, Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara, Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara şi Serviciul pentru Protecţia persoanelor cu Handicap Timişoara.

Art. 9: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Tehnice;
- Direcţiei Clădiri, Terenuri şi Dotări Diverse;
- Biroului Audit;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Corpului de Control şi QAntifraudă al Primarului;
- Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară;
- Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei Timişoara;
- Serviciul pentru Protecţia persoanelor cu Handicap Timişoara;
- Centrului Social de Urgenţă pentru Persoane fără Adăpost cu Cantină Socială Timişoara;
- Mass-media locale.


Presedinte de sedinta
ALFRED SIMONIS
Contrasemneaza
SECRETAR SIMONA DRĂGOI

Atasament: Anexa_1.pdf

Anexa nr. 1 laH.C.L. nr. 101 [20 03. 0/6 eu REGULAMENT de organizare şi funcționare a Comisiei de evaluare şi selecționare a organizațiilor şi fundațiilor care pot primi subvenții de la bugetul local în baza Legii nr. 34/1998 pentru anul 2017 Obiectivul Comisiei de evaluare şi selecţionare Art. 1. — Comisia de evaluare şi selecţionare. denumită în continuare comisie. are ca obiectiv evaluarea şi selecţionarea asociațiilor şi fundațiilor în vederea acordării subvenţiilor de la bugetul local, în temeiul Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociaţiilor şi fundațiilor române cu personalitate juridică. care înființează şi administrează unități de asistență socială, şi al Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociaţiilor şi fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează ŞI administrează unități de asistență socială. aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1153/2001, cu modificările și completările ulterioare, denumite în continuare Norme Metodologice. Perioada în care comisia evaluează şi selecționează asociațiile şi fundațiile Art. 2. — (1) Perioada în care comisia evaluează şi selecționează asociațiile şi fundaţiile începe în data de | noiembrie 2016. după expirarea termenului limită pentru depunerea documentaţiei în vederea solicitării subvenţiilor. respectiv 31 octombrie 2016. (2) Perioada în care comisia evaluează și selecţionează asociaţiile şi fundațiile încetează în data de 30 noiembrie 2016. dată după care comisia predă Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara documentele ce au stat la baza evaluării şi selecţionării. (3) Activitatea secretarului comisiei începe la data înregistrării la registratura Primăriei Municipiului Timişoara a primei documentații pentru solicitarea de subvenţii pentru anul 2017, Atribuţiile comisiei Art. 3. — Comisia are următoarele atribuţii: a) analizează conținutul documentației depuse de asociaţii sau fundații şi respectarea de către acestea a condițiilor legale pentru acordarea subvenţiilor de la bugetul local: b) solicită Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara. în calitate de furnizor acreditat în conformitate cu prevederile Legii nr. 197/2012 privind asigurarea calității în domeniul serviciilor sociale. cu modificările ulterioare. si autorizat să acorde servicii sociale. raportul privind oportunitatea acordării subvenției: e) solicită. dacă este cazul. ca raportul prevăzut la lit. b) să fie însoțit de documente justificative pentru susţinerea recomandărilor: d) evaluează şi selecţionează asociațiile şi fundațiile pe baza criteriilor stabilite si aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara şi prevăzute în grila de evaluare: e) comunică asociațiilor şi fundațiilor neselecționate motivele care au stat la baza luării acestei decizii; f) propune spre aprobare Consiliului Local al Municipiului Timişoara lista asociaţiilor şi fundațiilor selecţionate, precum şi nivelul subvenţiilor ce urmează a fi acordate: 8) comunică, în termen de 5 zile de la data emiterii hotărârii Consiliului Local al Municipiului Limişoara. asociațiilor și fundațiilor selecţionate. nivelul subvenţiilor aprobate; h) transmite Directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara lista asociațiilor și fundațiilor care vor beneficia de subvenții de la bugetul local pentru Pagină 1 din 3

acordarea de servicii de asistenţă socială. aşa cum a fost aprobată de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. Directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara va întocmi şi semna convențiile privind acordarea subvenţiilor de la bugetul local pentru acordarea de servicii sociale pentru anul 2017 cu asociaţiile şi fundațiile din lista menționată, cu excepția asociațiilor şi fundațiilor care acordă servicii sociale pentru copii şi a celor care acordă servicii sociale pentru persoane cu dizabilități. Pentru acestea. convențiile vor fi semnate de Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei. respectiv Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap. Sarcinile şi responsabilitățile comisiei Art. 4. — Sarcinile şi responsabilitățile preşedintelui comisiei sunt următoarele: a) reprezintă comisia în relațiile cu consiliul local și cu asociațiile şi fundațiile solicitante de subvenții; b) coordonează activitatea membrilor şi a secretarului comisiei: c) repartizează documentațiile primite membrilor comisiei în vederea evaluării. astfel încât fiecare grilă de evaluare să fie semnată de 4 membri ai comisiei. iar numărul unităților de asistență socială evaluate să fie distribuit în mod egal tuturor membrilor: d) mediază situațiile în care există divergențe între membrii comisiei: e) participă cu drept de vot la şedinţele de lucru ale comisiei: f) semnează lista asociaţiilor şi fundațiilor şi a unităților de asistență socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puțin 60 de puncte; 8) păstrează confidențialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei. Art. 5. — Sarcinile şi responsabilitățile membrilor comisiei sunt următoarele: a) verifică respectarea termenului de depunere a documentației; b) verifică documentația de solicitare a subvenției; e) verifică îndeplinirea de către asociație/fundație a condițiilor de eligibilitate; d) evaluează îndeplinirea condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială: e) analizează raportul privind oportunitatea acordării subvenției: f) evaluează asociaţiile şi fundațiile pe baza criteriilor stabilite şi aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara şi prevăzute în grila de evaluare; g) stabilește numărul mediu lunar de persoane asistate pentru care se propune acordarea subvenției; h) stabileşte suma reprezentând subvenţia care se propune a fi acordată unităţii de asistenţă socială: i) semnează lista asociaţiilor şi fundațiilor şi a unităților de asistență socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puţin 60 de puncte: j) păstrează confidențialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei. Art. 6. — Sarcinile şi responsabilitățile secretarului comisiei sunt următoarele: a) preia de la registratura Primăriei Municipiului Timişoara toate solicitările pentru acordarea de subvenții, le înregistrează în registrul special al comisiei şi le păstrează nedesfăcute până la data la care comisia își începe activitatea sau se întruneşte pentru a verifica documentația depusă: b) organizează şedinţele comisiei, săptămânal sau la solicitarea preşedintelui comisiei; c) întocmeşte şi transmite Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara. adresele prin care solicită întocmirea raportului privind oportunitatea acordării subvenției; d) întocmeşte lista asociațiilor şi fundațiilor şi a unităților de asistență socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puțin 60 de puncte, pe care o înaintează spre a fi semnată de către membrii comisiei şi preşedintele acesteia: e) întocmeşte şi transmite asociațiilor şi fundațiilor comunicările privind rezultatul selecţiei: f) întocmeşte şi răspunde de evidența documentelor emise şi primite de comisie: 8) întocmeşte orice alt document solicitat de preşedintele comisiei în legătură cu activitatea acesteia; Pagină 2 din 3

h) păstrează confidențialitatea datelor cuprinse în documentele verificate în cadrul comisiei. Procedura de lucru a comisici în vederea evaluării şi selecționării Art. 7. — (1) Evaluarea asociaţiilor şi fundațiilor se realizează pe baza criteriilor stabilite şi aprobate prin Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Timişoara şi prevăzute în grila de evaluare de către membrii comisiei. (2) Fiecare unitate de asistență socială se evaluează de către 4 membri ai comisici. potrivit repartizării realizate de preşedintele comisiei. Art. 8. — În cadrul comisiei au drept de vot numai membrii şi preşedintele acesteia. Deciziile comisiei se iau cu majoritate simplă, în şedinţele de lucru colective, convocate o dată pe săptămână sau ori de câte ori este nevoie. Art. 9. — Pe parcursul evaluării, comisia întocmeşte lista asociațiilor şi fundațiilor şi a unităților de asistență socială ale acestora eliminate în diferite etape de evaluare. Art.10. — La încheierea procesului de evaluare, comisia întocmeşte lista asociațiilor şi fundațiilor şi a unităților de asistență socială ale acestora evaluate cu un punctaj final de cel puțin 60 de puncte. Art. 11. — Lista prevăzută la art. 10 cuprinde atât numărul de persoane asistate, cât şi suma reprezentând subvenţia propusă a fi acordată unităților de asistență socială din cadrul asociaţiilor şi fundațiilor. Art. 12. — Înaintează Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara lista prevăzută la art. 10, în vederea întocmirii referatului şi proiectului de hotărâre a Consiliului Local privind asociațiile şi fundațiile care vor beneficia în anul 2017 de subvenție de la bugctul local în baza Legii nr. 34/1998; Art. 13. — În termen de 5 zile de la data emiterii hotărârii Consiliului Local al Municipiului Timişoara pentru aprobarea nivelului subvenţiilor, comisia procedează după cum urmează: a) comunică asociațiilor şi fundațiilor selecționate nivelul subvenţiilor aprobate; b) transmite Directorului executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara lista asociaţiilor şi fundațiilor care vor beneficia de subvenții de la bugetul local pentru acordarea de servicii de asistență socială, aşa cum a fost aprobată de Consiliul Local al Municipiului Timişoara. Directorul executiv al Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara va întocmi şi semna convențiile privind acordarea subvenţiilor de la bugetul local pentru acordarea de servicii sociale pentru anul 2017 cu asociațiile si fundațiile din lista menționată, cu excepția asociațiilor şi fundațiilor care acordă servicii sociale pentru copii şi a celor care acordă servicii sociale pentru persoane cu dizabilităţi. Pentru acestea, convențiile vor fi semnate de Serviciul pentru Protecţia Copilului şi Familiei, respectiv Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap. Dispoziţii finale Art. 15. — Documentele emise și primite de comisie se evidențiază într-un registru special. Art. 16. — Documentele care au stat la baza evaluării şi selecţionării asociațiilor şi fundațiilor, precum şi documentele şi registrul special prevăzut la art. 15 se predau pe bază de proces-verbal Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara, care asigură şi secretariatul comisiei, la încheierea activității comisiei. ecutiv, Intocmit, janov Director executiv adjunct Gabriela-Cristina Curuț | 5 Director Maria Pagină 3 din 3

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCL nr. RA ist din GRILA DE EVALUARE şi CRITERIILE DE EVALUARE ŞI SELECȚIONARE a asociaţiilor şi fundațiilor care solicită acordarea subvenţiilor din partea Consiliului Local al Municipiului Timişoara,conform prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor şi fundațiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială Denumirea asociaţiei/fundației solicitante ........... omise sie nana Etapa 1 - Verificarea respectării termenului de depunere a documentaţiei Nr./data înregistrării ii eee eee ein Rezultatul etapei(1): (1) Se bifează. Documentaţia a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare continuă. [] Documentaţia nu a fost depusă în termenul legal, procesul de evaluare este sistat. [] Membrii comisiei (numele şi Semnătura Data renumele Etapa 2 — Verificarea administrativă Tipul documentului Rezultatul Observații (3) verificării (2) DA NU a)| Cererea de solicitare a subvenţiei (cerere de solicitare), conform modelului prevăzut în anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociaţiilor şi fundațiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare, denumite în continuare Norme metodologice b)| Raportul privind activitatea asociaţiei/fundaţiei în domeniul asistenţei sociale în ultimele 12 luni calendaristice c)| Dovada dreptului de a acorda servicii sociale, respectiv certificatul de acreditare, licența de funcționare şi alte documente care dovedesc dreptul asociaţiei sau fundaţiei de a acorda servicii sociale d)| Dovada dobândirii personalităţii juridice e), Ultimul bilanţ contabil, înregistrat la direcţia finanţelor publice județeană, respectiv a municipiului Timişoara sau la administrația financiară municipală , respectiv a municipiului Timişoara

f)| Balanța contabilă de verificare septembrie a anului curent la data de 30 2) Dovada privind bonitatea asociației/fundației emisă de banca unde are deschis contul h)| Dovada privind situaţia juridică a sediului unităţii de asistenţă socială (4) i) | Autorizaţia sanitară de funcţionare a unității de asistență socială pe anul curent, potrivit legislaţiei în vigoare (5) (2) Se bifează. (3) Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU. (4) Se elimină unitatea de asistență socială pentru care nu este prezentat documentul. (5) Se elimină unitatea de asistență socială pentru care nu este prezentat documentul. Rezultatul etapei: Procesul de evaluare continuă pentru următoarele unităţi de asistenţă socială: Documentaţia este incompletă, procesul de evaluare este sistat pentru următoarele unități de asistenţă socială: Membrii comisiei (numele şi renumele Semnătura Etapa 3 - Verificarea eligibilităţii Verificarea îndeplinirii de către asociaţie/fundaţie a condiţiilor de eligibilitate Data Condiția Documentul analizat Rezultatul verificării ( 6) DA NU Observații (7) 1. Este persoană juridică română de drept privat fără scop patrimonial, constituită, acreditată şi licenţiată să acorde servicii sociale, potrivit legii Certificatul de acreditare 2. Are activitate de asistenţă socială care se adresează unor beneficiari din municipiul Timişoara Cap. II pct. 4 din cererea de solicitare Pct. 5 din Fişa tehnică privind unitatea de asistenţă socială prevăzută în anexa A la cererea de solicitare 3. Acordă de cel puţin 12 luni servicii de asistenţă socială Raportul de activitate pe ultimele 12 luni, certificatul de acreditare şi ultimul bilanţ contabil (6) Se bifează. (7) Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU. Rezultatul etapei (8): (8) Se bifează. Asociaţia/Fundaţia îndeplineşte condițiile de eligibilitate, procesul de evaluare continuă. [] Asociaţia/Fundaţia nu îndeplineşte condiţiile de eligibilitate, procesul de evaluare este sistat. []

Membrii comisiei (numele şi Semnătura renumele Etapa 4 - Verificarea tehnică Evaluarea îndeplinirii condiţiilor legale pentru acordarea serviciilor de asistenţă socială Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundației evaluate. Unitatea de asistenţă socială iritat nana s SOĂIUI Numărul de beneficiari pentru care se solicită subvenţia eee a ea aaa Condiția Documentul analizat Rezultatul Observații (10) verificării (9) DA NU 1. Se încadrează în liniile Fişa tehnică de subvenţionare prioritare 2. Pentru acordarea Fişa tehnică şi bugetul unităţii serviciilor de asistenţă de asistenţă socială sunt utilizate şi alte | socială resurse (9) Se bifează. (10) Este obligatoriu a se completa pentru rezultatul NU. Rezultatul etapei(1 1): (11) Se bifează. Serviciile de asistenţă socială sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale; - se solicită serviciilor specializate ale consiliului local, care furnizează servicii sociale de acelaşi tip cu serviciile pentru care se solicită subvenție, raportul privind oportunitatea acordării subvenției. [] Serviciile de asistenţă socială nu sunt acordate cu îndeplinirea condiţiilor legale: - nu se solicită raportul privind oportunitatea acordării subvenției. [] Membrii comisiei (numele şi prenumele Semnătura Etapa 5 - Evaluarea de teren Rezultatul raportului de oportunitate(12) (12) Se bifează. Prezenta etapă a grilei de evaluare se întocmeşte pentru fiecare unitate de asistenţă socială a asociaţiei/fundaţiei evaluate. Raportul de oportunitate este favorabil acordării subvenției, procesul de evaluare continuă. [] Raportul de oportunitate nu este favorabil acordării subvenției, procesul de evaluare este sistat. [] Membrii comisiei (numele şi prenumele Semnătura Data

Etapa 6 - Evaluarea criteriilor prevăzute în Normele metodologice Criterii de evaluare şi selecționare Punctaj maxim Punctaj acordat 6.1. Justificarea unității de asistenţă socială în raport cu necesităţile | 30 şi priorităţile de asistenţă socială ale comunității 6.2. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială acordate | 10 în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate de asociaţie/fundaţie 6.3. Resurse materiale şi umane adecvate acordării serviciilor de 30 asistenţă socială 6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în 10 unitatea de asistenţă socială şi subvenția lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială 6.5. Experiența asociaţiei/fundației în domeniul serviciilor de asistenţă socială Indicatori Punctaj maxim Punctaj acordat 1. Experiența asociaţiei/fundaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă socială Se acordă următorul punctaj: 15 - pentru asociaţia/fundația care funcţionează de peste 10 ani inclusiv, se acordă 15 puncte - pentru asociaţia/fundația care funcţionează de o perioadă situată între 5 şi 9 ani inclusiv, se acordă 10 puncte - pentru asociaţia/fundaţia care funcţionează de o perioadă situată între 1 şi 4 ani inclusiv, se acordă 5 puncte - pentru asociaţia/fundaţia care funcţionează de o perioadă situată sub un an, se acordă 2 puncte 2. Complexitatea proiectelor derulate de asociaţie/fundaţie în ultimele 12 luni 5 TOTAL 20 SEMNĂTURĂ MEDIA ARITMETICĂ A PUNCTAJULUI PE CRITERIU REZULTATUL APLICĂRII CRITERIILOR DE EVALUARE Nr.ert. Criteriul Punctaj acordat 6.1. Justificarea unităţii de asistenţă socială în raport cu necesităţile şi prioritățile de asistenţă socială ale comunității 6.2. Ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistență socială acordate în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate de asociaţie/fundație 6.3. Resurse materiale şi umane adecvate acordării serviciilor de asistenţă socială 6.4. Valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială 6.5. Experienţa asociaţiei/fundaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă socială PUNCTAJ FINAL

Etapa 7 - Stabilirea numărului mediu lunar de persoane asistate în unitatea de asistenţă socială pentru care se propune acordarea subvenției Număr 1 Număr de persoane pentru care asociaţia/fundaţia solicită subvenţia 2 Număr de persoane prevăzut în Autorizaţia sanitară(13) 3 Număr de persoane propuse în Raportul de oportunitate PROPUNEREA COMISIEI 1 (13) Dacă este cazul, Justificarea propunerii comisiei: Etapa 8 - Stabilirea sumei reprezentând subvenția care se propune a fi acordată unității de asistenţă socială Suma l Subvenţia solicitată de asociaţie/fundație (lei/an) 2 Subvenţia propusă în Raportul de oportunitate (lei/an) PROPUNEREA COMISIEI (lei/persoană/lună) (lei/an) Justificarea propunerii comisiei: Membrii comisiei (numele şi prenumele Semnătura Nota: - Procesul de evaluare poate fi sistat în oricare dintre etape dacă nu sunt îndeplinite cerințele aferente etapei respective. Director executiv, MARIA STOIANOV Întocmit, Inspector gr superior Georgeta Stîngu

Criterii de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundațiilor care solicită acordarea subvenţiilor din partea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, conform prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistență socială L. Evaluarea şi selecţionarea asociaţiilor şi fundațiilor se realizează în baza următoarelor criterii: a) justificarea unităţii de asistenţă socială pentru care se solicită subvenţia, în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunităţii; b) ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială acordate în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate; c) resursele materiale şi umane adecvate acordării serviciilor de asistenţă socială; d) valoarea raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială; e) experiența asociaţiei sau fundaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă socială. II. Pentru fiecare dintre criteriile de evaluare şi selecţionare prevăzute, Comisia de evaluare și selecționare constituită la nivelul consiliului local acordă următorul punctaj: a) pentru justificarea unităţii de asistenţă socială pentru care se solicită subvenţia, în raport cu necesităţile şi priorităţile de asistenţă socială ale comunității, maximum 30 de puncte; b) pentru ponderea cheltuielilor cu serviciile de asistenţă socială în raport cu cheltuielile cu celelalte activităţi desfăşurate, maximum 10 puncte, după cum urmează: - pentru intervalul de valori cuprinse între 0%-50% se acordă 0 puncte; - pentru intervalul de valori cuprinse între 50%-75% se acordă 7 puncte; - pentru intervalul de valori cuprinse între 75%-100% se acordă 10 puncte; - pentru intervalul de valori peste 100% se acordă 0 puncte; Formula de calcul pentru ponderea cheltuielilor prevăzută la lit. b) este următoarea: (valoarea cheltuielilor prevăzute la pct. IL3 din cererea de solicitare a subvenţii, prevăzută în anexa nr. 1 la normele metodologice/valoarea veniturilor prevăzute la pct. Il.2 din cererea de solicitare a subvenției) x 100. c) pentru resursele materiale şi umane adecvate tipurilor de servicii de asistenţă socială - maximum 30 de puncte; d) pentru nivelul raportului dintre cheltuielile lunare de întreţinere în unitatea de asistenţă socială şi subvenţia lunară solicitată pentru acea unitate de asistenţă socială - maximum 10 puncte, după cum urmează: - pentru intervalul de valori 1-4 se acordă 3 puncte; - pentru intervalul de valori 4,1-7 se acordă 7 puncte; - pentru intervalul de valori peste 7 se acordă 10 puncte;

Formula de calcul pentru raportul prevăzut la lit. d) este următoarea: valoarea cheltuielilor prevăzute la pet. Il din anexa B la cerere - date privind bugetul unității de asistenţă socială/(valoarea pct. 2 din coloana 1/12). e) pentru experienţa asociaţiei sau fundaţiei în domeniul serviciilor de asistenţă socială - maximum 20 de puncte; HI. Asociaţiile sau fundațiile pot primi subvenție numai pentru unitățile de asistenţă socială care, după aplicarea Grilei de evaluare realizează cel puţin 60 de puncte. Selecţia unităţilor de asistenţă socială care realizează cel puţin 60 de puncte se face în limita bugetului aprobat, în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut. Director executiv, Întocmit, Inspector Fr superior Georgeta Ștîngu / /

Atasament: Anexa_3.pdf

Anexa 3 la HCL nr. (0. ini ISA 6 CU amondamonio Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Liniile prioritare privind subvenţionarea din bugetul local, conform Legii nr.34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor și fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează și administrează unități de asistență socială, pe anul 2017 I. Centre rezidențiale de îngrijire și asistență medico-sociale pentru persoane vârstnice, bolnavi cronici în fază terminală 8710 CRMS -I Centre rezidențiale medico-sociale 1.cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale - cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; . cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; - cheltuieli cu iluminatul; - cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; - cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire și echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianții necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activității unităţii de asistenţă socială. 500 lei*

Anexa 3 la HCL nr. ... sata LI TE Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare și funcţionare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Centre rezidențiale pentru persoane adulte cu dizabilități 8790 CR-D- IV Centre de pregătire pentru o viață independentă 8790 CDR-D-IV Centre respiro 8790 CR-D-VI Centre de criză 8790 CR - D - | Locuinţe protejate VII T.cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale - cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; - cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; . cheltuieli cu iluminatul; . cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; . cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoaneleasistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanți şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. 2527,70 2062,13 1637,83 1800,75

Anexa 3 la HCL nr.... ca Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Centre rezidențiale pentru tineri în dificultate 8790 CRT Centre multifuncţionale 1.cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale - cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; - cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; . cheltuieli cu iluminatul; - cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; - cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; ARURLIN - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanți şi lubrifianții necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activității unităţii de asistenţă socială. 500 lei*

Anexa 3 la HCL nr... cr Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare şi Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin funcţionare a funcționare a serviciilor HG.978/2015 serviciilor sociale sociale Centre rezidențiale de îngrijire și asistență pentru victimele violenței în familie (domestice) 1.cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la 8790 CR - | Centre de primire acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi 1380,83 în regim de urgență Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale 2. cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; 3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; 4. cheltuieli cu iluminatul; 8790 CR - VD - Locuinţe protejate 5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; MI 6. cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; 500 lei* 7 - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanţi și lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială.

Anexa 3 la HCL nr... SE MM, Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenţiei pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Centre rezidențiale de îngrijire și asistență pentru persoanele fără adăpost 8790 CR - PFA - I Centre rezidențiale de asistență și reintegrare socială pentru persoane fără adăpost 1.cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare și funcţionare a serviciilor sociale . cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; . cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; . cheltuieli cu iluminatul; . cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; - cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; . cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanţi şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activității unităţii de asistenţă socială. 500 lei* 8790 CR - PFA - II Adăposturi de noapte 1.cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale 2. cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; 3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; 4. cheltuieli cu iluminatul; 5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 6. cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 500 lei*

Anexa 3 la HCL nr. .... suc res Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare și Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin funcţionare a funcţionare a serviciilor HG.978/2015 serviciilor sociale sociale 7. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 9. cheltuieli pentru carburanții şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activității unităţii de asistenţă socială. Centre rezidențiale de îngrijire și asistență pentru alte categorii de persoane în situații de dependență 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la Centre rezidențiale | acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi de îngrijire şi | Regulamentele cadru de organizare și funcționare a serviciilor sociale asistență persoane | 2- cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; 8790 - CR - PD - | dependente . cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; 500 lei* I (bolnavi cronici, | * cheltuieli cu iluminatul; bolnavi în fază terminală, ete.) . cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; - cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanți şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială.

Anexa 3 la HCL nr.......... Cod serviciu social Categorii de servicii Nivelul maxim conform HG sociale conform HG lunar al subvenției 867/2015 privind 867/2015 privind pe beneficiar- Nomenclatorul Nomenclatorul reprezentând serviciilor sociale şi serviciilor sociale şi 100% din Regulamentele cadru Regulamentele cadru Categorii de cheltuieli eligibile standardele de de organizare şi de organizare şi cost stabilite prin funcţionare a funcționare a serviciilor HG.978/2015 serviciilor sociale sociale Servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice, persoane cu dizabilități, persoane aflate în situație de dependență Unităţi de îngrijire | 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la la domiciliu şi acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Îngrijiri persoane la | Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale domiciliu (acordate | 2- cheltuieli cu iluminatul (strict pentru spațiul destinat funcţionării unității de îngrijiri); de îngrijitori | 3: cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; persoane) 4. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 5. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activității 198450 > Pentru persoane cu Lan IRINEI unităţii de asistenţă socială. dizabilități 8810ID-lIşi Pentru persoane 1300 vârstnice grad de 8810 ID-II dependență IA, IB,IC Pentru persoane 975 vârstnice grad de dependență IIA, IIB, NIC Pentru persoane 650 vârstnice grad de dependență IIIA

Anexa 3 la HCL nr. .... ec Ovi Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Servicii specializate la domiciliu destinate 8810ID-III persoanelor adulte 400 lei* cu dizabilități, inclusiv prin echipa mobilă Servicii în comunitate pentru persoanele adulte cu dizabilități 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi 8899- SC-D-I Servicii de | Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale asistenţă și suport 2. cheltuieli cu iluminatul (strict pentru spațiul destinat funcționării unității de îngrijiri); 400 lei* 3. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 4. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 5. cheltuieli pentru carburanții şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. Centre de zi pentru persoane adulte cu dizabilități 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale 8899 CZ -D-I Centre de zi 2. cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; 1616,83 3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; 4. cheltuieli cu iluminatul; 5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 8

Anexa 3 la HCL nr..... ac Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenţiei pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 6. cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; 7. cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanţi şi lubrifianții necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. Centre de zi pentru copii: copii în familie, copii separați sau în risc de separare de părinți 8891 CZ-C-Ill Centre de zi pentru copii aflați în situație de risc de separare de părinți 8891 CZ-C-lIl Centre de zi de recuperare pentru copii cu dizabilități 8891 CZ-C-VI Centre de zi pentru dezvoltarea deprinderilor de viață independentă 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale - cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; - cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; . cheltuieli cu iluminatul; - cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; . cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanți şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. 940,25 1192,75 400 lei*

Anexa 3 la HCL nr..... vei AM iesea [Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Centre de zi pentru familiile cu copii 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale violenței în familie 4. cheltuieli cu iluminatul; 5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 6. cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; 2. cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; Centre de zi pentru 3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; consiliere şi sprijin 4, sheluleţi cu iluminatul; 8899 CZ-F-I pentru părinți şi 5, cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 216,66 copii 6. cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; 7. cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanții şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. Centre de zi victime ale violenței în familie şi agresori 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la Centre de | acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi consiliere pentru | Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale 8899 CZ - VD -l | prevenirea şi | 2- cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; 400 lei* combaterea 3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; 10

Anexa 3 la HCL nr...... sea secretara Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 7. cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire și echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanţi şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistență socială. C entre de zi pentru pers oane toxico-dependente, pentru persoane cu diferite adicții: droguri, alcool, alte substanțe toxice etc. 8899CZ-AD-II Centre de zi de integrare- reintegrare socială 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare și funcționare a serviciilor sociale - cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; . cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; . cheltuieli cu iluminatul; - cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; - cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire şi echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 1. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. 400 lei* n

Anexa 3 la HCL nr..... sea deci Cod serviciu social conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de servicii sociale conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale și Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale Categorii de cheltuieli eligibile Nivelul maxim lunar al subvenției pe beneficiar- reprezentând 100% din standardele de cost stabilite prin HG.978/2015 Centre de zi pentru persoanele fără adăpost 8899 CZ - PFA - UI Centre de zi pentru integrare/reintegrar e socială 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare şi funcţionare a serviciilor sociale - cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; - cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; cheltuieli cu iluminatul; - cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; - cheltuieli cu materialele didactice pentru persoanele asistate; - cheltuieli cu obiecte de inventar de mică valoare sau scurtă durată de folosire și echipament pentru persoanele asistate; 8. cheltuieli de transport pentru persoanele asistate şiînsoţitori; 9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru persoanele asistate; 10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 11. cheltuieli pentru carburanţii şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. 400 lei* Servicii de intervenție în stradă pentru persoane fără adăpost, persoane cu diferite adicții, victime ale violenţei în familie, victime ale dezastrelor naturale, ete. 8899 SIS -I Echipa mobilă 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la acordarea serviciilor de asistenţă socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi Regulamentele cadru de organizare și funcționare a serviciilor sociale 2. cheltuieli cu iluminatul (strict pentru spațiul destinat funcționării unității de îngrijiri); 3. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 4. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie pentru persoanele asistate; 5. cheltuieli pentru carburanți şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. 400 lei* 12

Anexa 3 la HCL nr. ......... dÎM i Cod serviciu social Categorii de servicii Nivelul maxim conform HG sociale conform HG lunar al subvenției 867/2015 privind 867/2015 privind pe beneficiar- Nomenclatorul Nomenclatorul reprezentând serviciilor sociale şi serviciilor sociale şi 100% din Regulamentele cadru Regulamentele cadru Categorii de cheltuieli eligibile standardele de de organizare şi de organizare şi cost stabilite prin funcționare a funcţionare a serviciilor HG.978/2015 serviciilor sociale sociale Centre de preparare și distribuire a hranei pentru persoane în risc de sărăcie 1. cheltuieli cu salariile de încadrare a personalului calificat în domeniul asistenței sociale care participă efectiv la 8899 CPDH-I Cantine sociale acordarea serviciilor de asistență socială, conform HG 867/2015 privind Nomenclatorul serviciilor sociale şi 400 lei* Regulamentele cadru de organizare şi funcționare a serviciilor sociale 2. cheltuieli cu hrană pentru persoanele asistate; Servicii mobile de | 3. cheltuieli pentru încălzirea şi prepararea hranei; 8899 CPDH- II acordare a hranei - | 4. cheltuieli cu iluminatul; 400 lei* masa pe roţi 5. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă, canal, salubrizare, telefon; 6. cheltuieli pentru carburanți şi lubrifianţii necesari în funcţionarea mijloacelor de transport specific activităţii unităţii de asistenţă socială. Total buget estimat lunar 735.812,26 Total buget estimat anual 8.829.747 *Nu există standarde de cost prevăzute în H.G. 978/2015 pe aceste tipuri de servicii sociale. Precizare: Un beneficiar de servicii sociale nu poate primi subvenție în baza Legii nr. 34/1998 atât de la bugetul de stat cât şi de la bugetul local. Director executiv Maria Stojdâfov Inspector principal Angela Emese po ( 13

Atasament: Anexa_4.pdf

Anexa nr.4 la HCL mite (6 CU ameovlenio t SERVICII COMPLEMENTARE subvenţionate din bugetul local, conform Legii nr.34/1998 privind acordarea unor subvenții asociațiilor şi fundațiilor române cu personalitate juridică, care înființează şi administrează unități de asistenţă socială, pe anul 2017 1. Un beneficiar de servicii sociale nu poate beneficia simultan de serviciile acordate de două sau mai multe unități de asistență socială, ambele subvenţionate în baza Legii nr. 34/1998, excepție putând face numai serviciile acordate complementar. 2. Se consideră servicii acordate complementar următoarele tipuri de servicii: e centru de zi — locuință protejată, e îngrijire la domiciliu persoane vârstnice — masă la cantina socială. În cazul serviciilor sociale complementare, subvenţionarea se va face după cum urmează: Va Ambele servicii sociale sunt subvenţionate 100%. Un beneficiar primeşte subvenție pentru cele două servicii sociale complementare, la valoare stabilită prin Hotărârea Consiliului Local. Inspector principal Asistent social pr. A Angela CiupacRad Emese Esztero

Atasament: referat_2017.pdf

CONSILIUL LOCAL AL MUNCIPIULUI TIMIŞOARA Aprobat Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara Primar Nr………………….. Nicolae Robu

REFERAT privind reglementarea procedurilor de parcurs în vederea acordării subvenţiilor din

bugetul local în baza Legii nr. 34/1988 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de

asistenţă socială pentru anul 2017

Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară a Municipiului Timişoara ca serviciu public de asistenţă socială care funcţionează sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Timişoara, furnizează servicii sociale şi acordă beneficii sociale pentru cetăţenii Municipiului Timişoara aflaţi în situaţii de dificultate socială. Pentru a completa serviciile sociale furnizate de Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară şi a veni în sprijinul organizaţiilor neguvernamentale care furnizează servicii sociale pentru cetăţenii Municipiului Timişoara, au fost încheiate convenţii pentru acordarea de servicii de asistenţă socială, în luna februarie 2016 între Consiliul Local al Muncipiului Timişoara – prin Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară Timişoara şi furnizori privaţi de servicii sociale (ONG –uri şi organizaţii de cult), în temeiul Legii 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială.

În anul 2016 au fost încheiate 9 convenţii cu 8 ONG – uri şi o organizaţie de cult pentru furnizarea a 16 servicii sociale pentru cetăţenii Municipiului Timişoara aflaţi în situaţii de dificultate socială. Subvenţiile acordate din bugetul local au acoperit unele costuri legate de furnizarea serviciilor sociale, constituind un instrument de creştere a calităţii serviciilor oferite populaţiei vulnerabile. Legea nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială şi Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998, aprobată prin H.G. 1153/2001 asigură cadrul legal propice pentru o colaborare optimă între autoritatea publică locală a Municipiului Timişoara şi furnizori privaţi care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, deoarece subvenţia se acordă într-un mod transparent, asigurând condiţii egale tuturor solicitanţilor.

Conform art. 1, alin. (1) şi (3) din Legea nr. 34/1998, precum şi conform art. 1 şi art. 2 din Norma metodologică de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998, asociaţiile şi fundaţiile române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială pot primi subvenţii de la bugetele locale, în condiţiile legii. Capitolul II al aceluiaşi act normativ reglementează procedura de solicitare a subvenţiei, iar Capitolul III precizează rolul Comisiei de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi fundaţiilor, criteriile pe baza cărora aceasta face selecţia şi aspectele procedurale ale procesului de evaluare şi selecţionare. Acelaşi act normativ detaliază în următoarele două capitole modalitatea de acordare a

subvenţiei precum şi verificarea acordării serviciilor de asistenţă socială şi a utilizării subvenţiei.

Norma metodologică de aplicare a Legii nr. 34/1998 prevede la art. 5, alin. (2) următorele: ”Componenţa, modul de organizare şi de funcţionare a comisiei, precum şi grila de evaluare a asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea acordării subvenţiei se stabilesc prin hotărâre a consiliului local.”

De asemenea, art. 1, alin. (3) prevede: ”liniile de subvenţionare prioritare în domeniul asistenţei sociale sunt aprobate anual prin…hotărârea consiliului local”.

Anexăm: Hotărârea Consiliului Local al Municipiul Timişoara Nr. 40/2016privind

aprobarea listei asociaţiilor şi fundaţiilor care vor beneficia de subvenţii de la bugetul local al municipiului Timişoara pentru acordarea de servicii de asistenţă socială în anul 2016, în baza Legii nr. 34/1998şi Hotărârea Consiliului Local al Municipiul Timişoara Nr. 455/2015 privind reglementarea procedurilor de parcurs în vederea acordării subvenţiilor din bugetul local în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială.

În baza celor prezentate şi în conformitate cu prevederile Legii nr. 34/1998 privind

acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, ale Normei metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 aprobată prin H.G. nr. 1153/2001, ale art. 36 alin. (2) lit. d), alin. (6) lit. a) pct.2 şi art. 45 din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală,

PROPUNEM:

1. Aprobarea constituirii Comisiei de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor şi

fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, care pot primi subvenţii de la bugetul local în anul 2017;

2. Aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al comisiei (anexa 1); 3. Aprobarea Grilei de evaluare şi Criteriilor de evaluare şi selecţionare a asociaţiilor

şi fundaţiilor (anexa 2); 4. Aprobarea liniilor prioritare pentru subvenţionarea din bugetul local în anul 2017, a

asociaţiilor şi fundaţiilor care acordă servicii de asistenţă socială (anexa 3); Viceprimar, Director executiv, Imre Farkas Maria Stoianov Serviciul juridic al PMT, Întocmit, Cătălina Capeţean Corina Constantin Mihaela Dan

Director economic al PMT,